Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS

Bytt.....

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Absolutt dårligste lege jeg har vært borti. Har byttet fastlege for hele fam. nå, så han har fortsatt mange ledige plasser på listen sin til den som vil prøve.
Ingen evne til å lytte, virker stresset og gjør ingen nytte av journal fra lege han har tatt over etter.

Bra lege

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Anne Geheb er snill, lyttende og flink. Hun forklarer hvorfor du er syk, hvordan du ble det osv på en måte alle kan forstå, uten å virke nedsettende. Anbefales!

Øksnes er en kjempedyktig lege.!

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Jeg har mer enn 20 års erfaring med Svein Øksnes som "min lege". Han var den første som forsto at jeg hadde alvorlig kols i en tid hvor dette nærmest var et ukjent nesten begrep. Etter den tid har det blitt en del hjerteproblemer hvor han alltid er i første rekke med å prøver og tester som fører til riktige diagnoser. Han er lyttende, skaper tillit, alltid hyggelig og blid. For meg har han blitt min "legekamerat" som jeg har den største tillit til.

Ikke å anbefale!

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Etter en konsultasjon hos Noddeland, anser jeg han som svært uprofesjonell. Etter en time og tjue minutters venting anser jeg han som en stressende lege uten medfølelse eller konsentrasjon ovenfor pasient, hvor du nærmest blir kastet igjennom timen som kun varer en ti minutters tid. Det virker som han ikke forstår at han er i et serviceyrke, og later til at han kun skal tjene penger på deg. Mitt første og siste møte med denne fastlegen!

Mye medisin

Lege: Thor Odland Skrevet

Jeg har et godt totalinntrykk av ham, men jeg har likevel to innvendinger:

1) Han burde brukt mer tid på meg når vi møtes. Jeg er ingen hyppig kunde.

2) Han er veldig glad i tabletter. Jeg synes pillepushingen går over stokk og stein i den forstand at det virker som letteste vei ut for ham. "Jasså, du er dårlig? Her har du en tablett" - istedenfor at han gravere litt dypere i materien og finner ut av årsak.