Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS

Topp lege

Lege: Thor Odland Skrevet

Meget flink og nøye. Er godt oppdatert på faglig stoff. Hører etter og tar alle symptomer med i betraktningen av pasienten. Lett å få time hos. Bruker diagnostikk og hjelpemidler godt. Snakker i forståelige vendinger om problemet.

?????

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

snakker vi om samme lege? jeg har hatt Geheb som lege i flere år og har enda ikke opplevs at hun tar meg på alvor. hun har aldri lyttet og bare svart at sånn er det bare og når jeg da stiller spørsmålet hva er det som bare er sånn? så hører jeg at det bare er sånn. hva slags forklaring er det?

Lite respekt for folks tid

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Enda en gang har jeg ventet 35 min etter avtalt tid. I tillegg er det langventetid på prøvetaking. Og dette var til dagens første time. Time 8:15 og fortsatt ikke ferdig 9:15

HELT UINTERESSERT

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Jeg har aldri vært hos en lege som er mer uinteressert i sin pasient. Hun hører nesten ikke etter, vet ikke helt hva hun skal gjøre (!). Timene blir byttet hele tiden. Du må i første omgang vente ca 3-4 uker, du går og hangler i denne tiden, og så kommer det brev i postkassen om at timen er byttet - igjen! osv..

Ser også på Hjemmesiden til Humana at nå må du ikke ringe unntatt ved Ø-hjelp time. Stakkars eldre mennesker og andre som ikke kan gjøre dette på nettet. Dette er ikke et pasientvennlig legekontor.

Jeg må få byttet fastlege!!!

styr unna dette legesenteret!

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Jeg var der til sammen tre ganger før jeg fikk nok av dette legesenteret. Første gangen fikk jeg kjeft fordi jeg ikke hadde sørget for at journalen var oversendt fra forrige lege (noe ingen forteller på forhånd), andre gang fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme tilbake en annen dag for å ta prøver fastende (selv om de allerede i forkant av denne timen var klar over hva slags prøver jeg kom for å ta), tredje gangen fikk jeg beskjed om å komme tilbake når jeg var frisk for å ikke smitte de ansatte. Jeg velger heller å reise et stykke for en bra lege og faktisk få hjelp når man er syk enn å bruke dette legekontoret!