Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS

25 år tar inte fel

Lege: Thor Odland Skrevet

Har hatt Thor Odland som min lege i snart 25 år. At han ikke klarer og holde timeplan ser jeg ikke som noe stort problem når jeg alltid føler meg ivaretatt.
Har hatt ulike plager og blitt riktig behandlet eller blitt sendt videre til riktige plasser for videre utredning. Kjenner rett og slett ikke igjen Dr. Odland i noen av beskrivelsene fra tidligere innlegg og tror nok flere kanskje borde se hvordan de møter andre mennesker og kanskje finne ut at som man møter andre blir man møtt av andre?

Den verste legen noensine!

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Både jeg og min mor hadde han som fastlege. Gudskjelov vi byttet! Han er overhodet IKKE interessert i pasienter, alltid forsinket, driver med sine private ting mens pasienter venter på kontoret hans. Han var grei til å begynne med, men så fikk han så mange pasienter at det ble som samlebånd - inn og ut på 5 min. Anbefales ikke. Hold dere langt unna!

Ikke gå til lege Erik Gjertsen på Asker Legesenter hvis du er syk!

Lege: Erik Gjertsen Skrevet

Jeg satt på venterommet i over 1 time på min avtalte time med Erik Gjertsen uten at noe skjedde. Ingen i skranken kunne fortelle meg hvor lenge jeg måtte vente, og til slutt så måtte jeg si at jeg ikke kunne vente lenger. Da sa de at jeg måtte allikevel betale for timen. Er det mulig. Jeg tok hatten min og gikk, og de i skranken forstod meg til slutt. Makan.

Takk til Noddeland for konsultasjon på legevakt

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Jeg kom med min datter til Legevakt hos dr Noddeland, med halvsidig ansiktslammelse og det som nå er bekreftet som nevroborreliose. Han tok min datter og min bekymring på alvor, og viderehenviste til barnepoliklinikken påfølgende dag, slik at hun raskt ble utredet og kom i gang med i.v. antibiotikabehandling. Vi opplevde oss godt ivaretatt.

Perfekt for meg!

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Jeg fikk Anne Cathrine tildelt da fastlegeordningen kom, og jeg skjønner jeg hadde griseflaks. Sliter ikke ned dørstokken hos leger akkurat, men det siste året har det (dessverre) blitt mange besøk. Hun lytter, er friskt rett fram og veldig seriøs og oppfølgende. Har til og meg ringt meg hjem for å høre hvordan det går. Fantastisk ! Populær dame, siden jeg aldri får tak i henne uten å bestille time først !!.:))))
Det eneste negative som ikke har noe med henne personlig, er personalet på forværelset. De er til tider sure og lite hjelpsomme, dessverre.