Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS

Denne legen kan jeg ikke anbefale

Lege: Thor Odland Skrevet

Etter å ha flyttet tilbake til Asker fra en annen by på Østlandet, hvor jeg hadde en alle tiders fastlege, kom jeg til Asker og plukket ut denne legen fra "tilgjengelige leger" uten nærmere kjennskap til legen eller legesenteret forøvrig.
Ble veldig skuffet etter første konsultasjon, da jeg opplevde legen som arrogant, kort - nærmest uhøflig. Var på èn konsultasjon til, - som forsåvidt var grei - bortsett fra at jeg fikk inntrykk av at legen virket lei og "grinete".
Bestemte meg allerede etter første konsultasjon om å finne annen lege, og heldigvis ble det ledig kapasitet hos min tidligere lege, på et annet legesenter i Asker.
Ventet ganske lenge ved første konsultasjon, men kom inn til bortimot normal tid på andre. Har opplevd forværelset/kontorpersonalet som veldig hyggelgie!

Helt ok

Lege: Thor Odland Skrevet

Legen er helt ok, men legesekretærene og resepsjonistene er en ren katastrofe. Uhøflige, ikke sjelden direkte aggressive og lite hjelpsomme annet enn når kredittkortet skal trekkes etter besøket. Ser du for deg å bytte lege, styr unna dette senteret og finn istedet et legesenter som tar seg tid, opptrer med normal høflighet og bryr seg om pasientene sine. Vurderer du dette senteret bør du ha god tid (du kan bli sittende i timer på venteværelset), og ha null forventninger om at personalet skal opptre med alminnelig dannelse (her tror de fortsatt at de kan behandle sine kunder som luft). Det er fristende å be dem gå rett over gulvet og erfare kontrasten til et tannlegesenter i samme del av bygget hvor de setter pasienten i fokus og opptrer profesjonelt og hyggelig.

Beste legen

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Benjamin er den beste legen man kan ønske seg. Han har vært vår fastlege i flere år og vi har alltid vært fornøyde. Vi får alltid time på dagen selvom det ikke er noe alvorlig, han er raskere enn legevakta også. Han har flere ganger ringt opp på kvelden når han vil høre hvordan det går med meg når jeg har vært syk. Viser utrolig omsorg, hyggelig, tålmodig og forstående. Stort pluss for svært hyggelige sekretærer også!

Pålitelig, empatisk og faglig sterk.

Lege: Erik Gjertsen Skrevet

Gikk til han for noen år siden. Byttet fastlege pga flytting og barnefødsler. Ønsker nå å bytte tilbake. Han er en type lege en får tillit til.. Han er passe reservert og en føler seg respektert og trygg når en får så god oppfølging. Han overlot ingenting til tilfeldigheter eller "vente og se".. opplevde jeg.

oppsummering med tre enkelte punkter. .

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Først og fremst Jeg er en person i 20 årene, jeg er ikke ute etter sykemeldinger eller spesielle sterke medisiner.. Men er veldig avhenget av oppfølgning av legen,, Pga migrene og muskel problemer.. Jeg har hatt en fast lege før benjamin og en etter som har kontoret midt i senteret. Jeg kan oppsummere innsatsen hans me tre punkter .. -1.Vennlig med et veldig profesjonelt måte: Noen ganger tenker meg at de fleste norske legene har skulket Bioethics timen, som er veldig viktig fag på lege utdanningen, , uten dette kunnskapen pasienter er ikke villig å åpne seg for legen. Eks. Jeg bestilt time, men følte meg ikke helt for å fortelle legen om jeg kunne ta en klamidia test. 2.Raskt time: jeg har opplevd mange ganger at jag har fått time raskere enn lege vakta,, feks. Fått beskjed til å komme ned med engang om jeg vil.. Uten å vare noe veldig alvorlig. Vet ikke hvordan ser ut nåvarende fast legen selvom har hatt han i et år,, men jeg fårr alltid sendt videre til noen andre leger eller turnus legen,,, 3.Dyktig og er ikke red for si ifra om problemet og behandle problemet: man føler seg ikke å ha blirt lurt fordi betalt et per hundre kroner for å se legen men blir sendt ut av kontoret med paracet eller ibux.. Han er en av de som behandler så godt han kan og videre sender til spesialisten. Takk for alle behandlingene jeg har fått av deg og prøver bytte tilbake til deg etter flytter tilbake til sfj.
Han er beste forslaget mitt for alle som trenger ny fast lege.. ;)