Oris Dental Madla

Oris Dental Madla holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Madla

Lite hjelpsom

Tannlege: Kristin Grytten Skrevet

Gikk til tannlegen etter å ha mistet en del av en tann og hadde en del ubehag i forhold til dette. Fikk beskjed om at dette ikke var tilfelle, men at en annen tann måtte rotfylles. I tillegg til at jeg ikke fikk hjelp med problemet mitt måtte jeg betale ekstra høy pris fordi det ble satt som en "akutt time", noe jeg i utgangspunktet ikke ønsket.

Har i ettertid gått til en annen tannlege som kunne tydelig se at tannen manglet 1 mm, og fikset dette. Den andre tannen måtte foreløpig ikke rotfylles.

Veldig bra!

Tannlege: Roshi Frafjord Skrevet

Fjernet visdomstennene i underkjeven, og fjernet noen rotrester. Fikk vite hva som ville skje underveis, å hele behandlingen var rask og behagelig. Veldig proff, og effektiv! Når de siste skal ut, så vet jeg hvem jeg ringer :)
Alle i rommet var veldig snille, og tok godt vare på meg. Tannlegeskrekken er så å si borte.

Trygg og behagelig tannlege.

Tannlege: Mona Eide Skrevet

Forteller hva som skal skje.
Rolig og profesjonell. Tar seg tid til å forklare også underveis. Rask og effektiv. Glimrende tannlege

Ekstremt hyggelig og profesjonell spesialist

Tannlege: Roshi Frafjord Skrevet

Roshi Frafjord fjernet mine overvokste tori (Torus Mandibularis), og gjorde en fantastisk jobb fra første time (som var for vurdering av problemet), hvor hun forklarte alt om inngrepet, inkludert mulige problemer som kunne oppstå, hvor lang tid det ville ta, hvor lenge det kunne ta for å «føle seg bra» etterpå, osv osv. Dagen inngrepet ble gjort var like profesjonell, med spørsmål hele tiden om hvordan jeg følte meg, ekstra bedøvelse hvis jeg i det hele tatt ytret at det var ubehagelig, og oppmuntrende kommentarer. Oppfølging en uke etter inngrepet var like profesjonelt og hyggelig.

Jeg vil absolutt anbefale Roshi til alle som har behov for hennes spesialistkunnskaper

Kjedelig hendelse

Tannlege: Roshi Frafjord Skrevet

Hadde ikke tid til å snakke med meg før jeg ble lagt i narkose for å fjerne visdomstennene. Hun trakk ut feil tann. Fikk en unnskyldning med småfrekke kommentarer bak. Veldig kjip opplevelse av det hele…