Oris Dental Madla

Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
Oris Dental Madla holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Madla

Den beste tannlegen for meg

Tannlege: Magne Skomedal Skrevet

Ja, det koster å gå hit, og jeg betaler med glede fordi det føles trygt, utstyret er moderne og sist, men ikke minst; Magne er den beste.

Han er effektiv, dreven og profesjonell. Ikke noe dilldall. Stiller spørsmål og besvarer spørsmål på en forståelig måte. Enkel å forholde seg til.

Han har en lun humor som kommer godt med. Snakker med respekt til kolleger og pasienter.

Fantastisk tannlege

Tannlege: William Yu Skrevet

Har vært hos tannlege William Yu for andre gangen nå . Han er den beste tannlegen jeg har vært hos 😊 forklarer alt han gjør , så jeg slapper veldig av .
Anbefales til alle 👍

Kjempe god tannlege

Tannlege: Dyveke Haagensen Knudsen Skrevet

Jeg hadde en litt spesiell sak med en tann, men Dyveke var kjempe god og hjalp meg. Du kan se at hun liker jobben sin og er ikke redd av vanskelige saker.

Fantastisk

Tannlege: William Yu Skrevet

Var hos ham idag og trakk en visdomstann. Veldig flink og forklare og tannen var ute på 10 minutter. Alt gikk veldig bra. 😊😊

Veldig proff

Tannlege: Eirik Aasland Salvesen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og grudde meg veldig til å gå ett nytt sted. Det ble en veldig bra opplevelse og jeg fikk satt inn ett implantat, noe jeg hadde grudd meg veldig til. Han var veldig proff og forklarte alt veldig bra. Han var også veldig god på å berolige meg, å fikk meg til å føle meg trygg.