Colosseum Tannlege Majorstuen

Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Dyktig og vennlig

Tannlege: Harald Olav Eggen Linnebo Skrevet

Har vært hos han flere ganger, blant annet for å få satt på fasetter. Nydelig resultat. Også kjempeflink til å sette bedøvelse uten at det gjør vondt.

Den beste tannlegen

Tannlege: Merete Horn Larsen Skrevet

Har gått til årlig kontroll hos Merete i flere år og kan ikke tenke meg en bedre tannlege! Er tillitsfull og profesjonell. Hun er alltid blid og tar seg god tid til å forklare hva hun gjør og "minner meg på" underveis at jeg må si ifra hvis hun skal stoppe. For meg med tannlegeskrekk fra barndommen er denne tilnærmingen gull verdt! Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt og klarer faktisk å gjennomføre tannlegebesøket.

Den beste tannlegen som finnes

Tannlege: Per Kristian Elvestad Skrevet

Han er en meget sympatisk, dyktig og imøtekommende tannlege, samt at han forklarer på en ordentlig måte om hva som skal/må gjøres.

Veldig dyktig og hyggelig

Tannlege: Harald Olav Eggen Linnebo Skrevet

Gir et meget godt og profesjonelt inntrykk i flotte lokaler. Gir svært "behagelig" behandling uten unødvendig kraft, søl eller ekstrautstyr. Omsorgsfull og blid! De beste anbefalinger.

Utrolig dyktig, rolig og snill

Tannlege: Merete Horn Larsen Skrevet

Hun er faglig veldig dyktig, trygg og sikker, samtidig som hun er snill og rolig. Ingen grunn til å grue seg til å gå til tannlegen om en går til henne. Både selve behandlingen og resultatet var utrolig bra. Anbefaler henne på det sterkeste.