Colosseumklinikken AS avd. Majorstua

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseumklinikken AS avd. Majorstua holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS avd. Majorstua

Svært dyktig tannlege

Tannlege: Siri Martha Gloppestad Skrevet

Tannlege Siri Gloppestad er både veldig hyggelig og en svært dyktig tannlege. Fikk god hjelp, og hun var nøye med arbeidet.

Hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Jan Hereid Skrevet

Hereid er en hyggelig og veldig dyktig tannlege som ivaretar pasienten godt under behandling. Jeg har vært hos ham for både undersøkelse og boring og begge deler var positive opplevelser. Jeg har vært hos mange tannleger og Hereid er definitivt den flinkeste jeg har vært hos.

Worth it

Tannlege: Harald Olav Eggen Linnebo Skrevet

I've been going to him for 20+ years and am very satisfied with their clinic in general, and my dentist, Harald Linnebo, specifically.
I'm not the biggest fan of visiting the dentist (never have been), but I always feel relatively relaxed when I'm here. He has professionally taken care of anything that has come along insde my mouth.
Despite no longer living in Oslo I have never really contemplated switching dentists.

DYKTIG OG PROFOSJONELL

Tannlege: Per Kristian Elvestad Skrevet

Om du er misfornøyd hos tannlegen din,- bytt pronto!- og send tannlegen din i stolen for å lære hos Per Kristian. Han har mange års erfaring og jobber som lærer på tannlegehøyskolen så han vet å ivareta pasienten på den beste måten! Det er så behagelig å sitte i stolen hans. Han er rolig, forklarer og er tydelig når han jobber. Før gruet jeg meg for smerter, men etter at jeg byttet tannlege til han har jeg aldri engstet meg! Har gått der i mange år og gjort forskjellige behandlinger. Derfor anbefaler jeg Elvestad på det sterkeste,- han har mye kunnskap og i tillegg en varm og god personlighet som gjør at du føler deg trygg og ivaretatt.
Hygenisk, rent og delikate lokaler.
Fra du kommer til du går- er opplevelsen veldig bra,- så
Per Kristian er definitivt den beste tannlegen som finnes!

Ja!

Tannlege: Anita Sommerstad Skrevet

Jeg hadde min første behandling hos Anita i dag og som en med ekstrem tannlegeskrekk kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Hun var særdeles profesjonell og hun hadde også et utrolig behagelig vesen.

Jeg skal tilbake i morgen og, kanskje for første gang, ser jeg frem til det. Jeg kommer også til å sette opp avtaler hver 6. mnd. For de som kjenner meg, sier det faktisk veldig mye om hvor fornøyd jeg er.

Takk Anita!