Colosseum Tannlege Majorstuen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Den absolutt beste tannlege-opplevelse jeg hatt

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Astri er så utrulig behagelig som person og så flink til å utføre jobben sin. Har aldri hatt en bedre tannlege opplevelse enn med henne. Gjorde ikke vondt og var heller ikke ubehagelig en eneste gang under undersøkelsen.

Også vert å nevnes, min forrige tannlege mente at jeg måtte gå 2 ganger hvert år da jeg slet med tannstein.
Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på nesten 2 år når jeg kom til Astri. Hun mente at jeg ikke hadde noen spesielle problemer med tannstein og ga beskjed om at jeg ikke måtte komme tilbake på ny time før om 1,5 år. Dette synes jeg at det sier veldig mye om at hun er seriøs og ikke prøver å kun tjene penger på sine klienter..
Anbefaler virkelig Astri til alle jeg kjenner etter mitt besøk.

Veldig flink og hyggelig

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Astri har vært min tannlege i mer enn 10 år, siden hun holdt til i Holmboes gate. Jeg er meget godt fornøyd. Hun er alltid presis, informerer veldig bra og er hensynsfull og dyktig.
Veldig pent og rent kontor. Hyggelig resepsjon.

Profesjonell og dyktig

Tannlege: Hanne Kleven Ingstad Skrevet

Her har jeg følt meg 100%trygg og med virkelig god oppfølging.
Blir tatt på alvor og forlater stedet med et smil :)

Jeg kom inn på hastetime med en katastrofal skade, hun visste akkurat hva hun skulle gjøre, hun utførte akuttbehandling med kirurgi.

Her føler du deg trygg

Tannlege: Gabriel Lorenzo Morales Skrevet

Har vært pasient hos Gabriel Lorenzo Morales i mange år, Han er svært dyktig, nøye og flink til å forklare hva som bør gjøres. Du føler deg veldig trygg, og i tillegg er han veldig dyktig. Kan anbefales på det varmeste.

Kommer aldri til å bytte tannlege

Tannlege: Merete Horn Larsen Skrevet

Merete er effektiv, dyktig og ikke minst utrolig hyggelig og beroligende på pasientene sine. En fryd å gå til henne selv om man tidligere aldri har vært glad i tannlegebesøk. Har selv gått til henne de siste tre årene, og konvertert både samboer, venner og familie til å bli faste pasienter hos henne, og de er alle like fornøyde som det jeg er. Om jeg noensinne flytter kommer jeg til å reise langt for å fortsette å gå til Merete.

Colosseum tannlegeklinikk på majorstua er også lett tilgjengelig, flotte lokaler og veldig lettvint med booking og innkalling til nye timer. Topp karakter!