Colosseumklinikken AS avd. Majorstua

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseumklinikken AS avd. Majorstua holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS avd. Majorstua

Veldig fornøyd - med service og kvalitet

Tannlege: Peter Aleksander Müller Skrevet

Jeg ble anbefalt av venninna mi å gå til Dr. Muller. Han er vennlig, profesjonell og behagelig lege. Anbefales!

Ingenting å klage på!

Tannlege: Siren Abrahamsen Skrevet

Her er det absolutt ingenting å klage på. Ryddig, forklarende og god behandling! God pris og rask behandling! :)

Helt fantastisk!

Tannlege: Merete Horn Larsen Skrevet

Merete har hjulpet meg med tannbehandling i sedasjon, og jeg kunne ikke funnet en bedre tannlege som både tar hensyn til min komplekse helsesituasjon og i tillegg er faglig dyktig, omsorgsfull, hyggelig og tilgjengelig. At jeg kan få sedasjon har gjort at jeg kan få den behandlingen jeg trenger, og jeg er utrolig takknemlig for det tilbudet. Anestesilegen hun jobber med er også utrolig dyktig, rolig og et godt menneske.
Jeg får alltid raskt svar på henvendelser, og de er flinke på å følge opp etter behandlingen også.
Jeg anbefaler Merete og teamet hennes på det aller varmeste. Jeg kunne ikke tenkt meg å gå til noen annen tannlege.

Svært dårlig kommunikasjon

Tannlege: Odd Langbach Skrevet

Etter å ha avbrutt behandlingen hos denne kjeveortopeden, kjente jeg en overraskende lettelse. Kompetansen hans har jeg ikke grunnlag for å uttale meg om, men kommunikasjonsevnen og den sosiale kompetansen er såpass lav at den bør nevnes.

Han lot meg ikke komme til orde, jeg måtte til slutt avbryte for å fortelle hvorfor jeg hadde bestilt time. Da hadde han snakket lenge i høyt tempo om behandling som ikke var relevant for meg. Deretter snakket han hurtig med stadig bruk av fagord, som gjorde det vanskelig å henge med. Med ett var timen over, jeg måtte ut, ikke særlig mye klokere enn da jeg kom.

Deretter brøt han med rutinene til Colosseumklinikken (jeg har hatt fast tannlege hos Stomapro, som nå har blitt en del av denne klinikken, i ti år og vært veldig fornøyd). Dette beklaget daglig leder av Colosseumklinikken på det sterkeste overfor meg, og bekreftet at slikt absolutt ikke skulle skje. Så det la jeg bak meg.

Overraskelsen var derfor stor da jeg møtte opp til neste time, etter flere uke, og ble irettesatt av Langbach. Han sto fast på at hadde rett til å handle akkurat som han ville. Jeg har aldri før opplevd å bli snakket ned til, som om jeg befant meg lavere på en statusstige, av en tannlege/kjeveortoped. Men han ser seg selv tydeligvis hevet over både pasientene og sine egne ledere.

Det finnes utrolig mange kjeveortopeder i Oslo, som både er faglig dyktige og med en normal sosial kompetanse.
Så hvorfor skal man velge en som behandler deg nedlatende?

Til slutt vil jeg igjen nevne at jeg generelt ellers er veldig fornøyd med Colosseumklinikken.

Dyktig, omsorgsfull og morsom!

Tannlege: Per Kristian Elvestad Skrevet

Jeg har seriøs tannlegeskrekk, og hadde defor ikke vært hos tannlegen på nesten 15 år.
Så skjedde det som måtte skje. Tannverk fra helvete.

Men, denne mannen reddet meg. Han er meget opptatt av at jeg som hans pasient skal ha det så bra som mulig. Han sparer ikke på smertelindrende, og sjekker flere ganger underveis om det går bra med meg.

Det føles helt merkelig å skrive dette, etter så mange år med total angst for alt som har med tenner å gjøre- men, jeg tror rett og slett han er på god vei til å kurere skrekken min.

Han er alltid blid, og har i tillegg helt utrolig herlig latter. Veldig smittende og stemningen blir litt lettere. Jeg opplever at han jobber raskt og effektivt, uten å stresse.

Anbefaler tannlege Per Kristian Elvestad på det varmeste!