Colosseumklinikken AS avd. Majorstua

Telefonnummer23 36 67 0023 36 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseumklinikken AS avd. Majorstua holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS avd. Majorstua

Empatisk, trygg og profesjonell

Tannlege: Hanne Kleven Ingstad Skrevet

Hadde utsatt kirurgisk fjerning av visdomstann i flere år, men etter å ha fått gjentatte omganger med perikoronitt fant jeg ut at noe måtte gjøres. Etter å ha kviet meg i svært lang tid for å ta kontakt, ba jeg Colossueumtannlegene på Majorstua sette meg opp på den første timen de hadde tilgjengelig. Årsaken til at jeg valgte nettopp disse var at de hadde en kjevekirurg til å gjøre oppgaven, i stedet for en "vanlig" tannlege - denne kirurgen var Hanne, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med hvordan hun gjorde sakene sine.

Tannen satt så vanskelig til at den måtte kløyves, og bores i - men på tross av dette varte inngrepet kun i drøye 20 minutter. I etterkant følte jeg verken smerte eller fikk noen nevneverdig hevelse som det var advart om. Jeg priser meg nå lykkelig over at tannen er ute, og at kirurger som Hanne finnes for tannlege-nervevrak som meg. Hun har virkelig endret min tidligere angst knyttet til kirurgiske inngrep, og jeg håper både meg selv og andre vil få glede av hennes ekspertise i fremtiden.

Utrolig dyktig

Tannlege: Peter Aleksander Müller Skrevet

Müller var utrolig flink og fikk meg til å slappe av på tross av tannlegeskrekken. Fikk også et utrolig flott estetisk resultat etter behandling hos han. Anbefales :)

Beste tannlegen

Tannlege: Peter Aleksander Müller Skrevet

Var i dag hos tannlege Müller. Utrolig dyktig tannlege! Jeg var veldig nervøs og skjelven, men han fikk meg til å slappe helt av før tanntrekking. Det gikk super kjapt i tillegg :) beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt, anbefales! Jeg fikk i tillegg time på dagen og er utrolig fornøyd med Colosseumklinikken.

Den beste tannlegen noen gang

Tannlege: Randi Hartz Skrevet

Hun kurerte min tannlegeskrekk og hun er utrolig dyktig i jobben sin. Hun gjør alltid tannlegetimen100 % smertefritt. Det skulle vært flere som henne. Hun viser full forståelse for sine pasienter.

Gleder meg til å gå til tannlegen

Tannlege: Peter Aleksander Müller Skrevet

Tannlegen er ikke vanligvis en man gleder seg til å besøke, men tannlege Müller er i særklasse. Hans personlige egenskaper gjør ham sjeldent godt egnet til arbeid med pasienter. Han viser åpenhet, lytter til pasientens erfaringer og vurderinger og tar seg til til å forklare diagnoser og intervensjoner. Müller forsøker dessuten aldri å pådytte pasienten kostbare tiltak uten å redegjøre for kostnad versus nytte og mulige alternativer.

Odontologi er ikke matematik og noen ganger er en behandling mindre vellykket, ikke nødvendigvis fordi tannlegen gjør noe klandreverdig, men fordi all behandling er forbundet med usikkerhet. Jeg har opplevd dette som pasient hos tannlege Müller, og hans håndtering av situasjonen har vært forbilledlig: Han tar fullt ansvar og gjør korrigerende tiltak uten kostnad for pasienten.

Oppsummert: En dyktig tannlege i særklasse, med høy integritet og fin, humoristisk sans. Anbefales!