Fagernes legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes legesenter

Trygg og omsorgsfull.

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Hatt Monica som fastlege i mange år, møter en alltid med et smil og vennlig tone. Hun tar seg god tid å setter alltid pasienten først, hun lytter og snakker et språk som pasienten forstår. Om man ønsker en lege med forståelse og et vennlig hjerte så er Monica det selvsagte valg.

Stresset lege,meget påståelig men også dyktig på enkelte områder.

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Lang ventetid på venterommet.Lurer alltid på: har han tid å lytte på meg i dag mon tro... Etter et langt liv med mye livserfaring, ikke minst med dårlig helse kjenner man kroppen sin selv best!! Han bytter ofte diagnoser og det hender jeg går derfra frustrert. Atle vil alltid ha rett og det er sårende at han sitter og skriver på datamaskin mens jeg som pasient prøver å fortelle det som er viktigst for meg. Lurer da sterkt på om han har hørt meg i det hele tatt. Føler alle skryter av Atle her og der,men jeg skulle gjerne byttet lege dessverre.

God lytter, trygg lege.

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Opplever stor respekt og tillit fra Røn, hun hører på pasienten og gjør hva hun kan selv, en initiativrik nok til å ta nødvendige tester og henvise i riktig retning. Får alltid, uten unntak, den støtten og hjelpen jeg behøver!

Totalinntrykk

Lege: Per Einar Jahr Skrevet

Kjenner meg trygg med dr.Jahr. Han tar seg tid ved konsultasjon. Han stresser ikke, rolig og verker interessert i hvordan jeg har det.

Superlegen

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Monica er folkelig og klok. Hun bruker kunnskapen sin på en måte som gir tillit. Er hun i tvil henvises man videre. Følger opp, og purrer på andre behandlingsinstitusjoner med stø hånd. Superlegen med stor S.