Stavanger Medisinske Senter

Telefonnummer407 67 767407 67 7 ...
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Medisinske Senter

Morten er en skikkelig god lege

Lege: Morten Munkvik Skrevet

Morten tar seg tid, men er effektiv. Han er interessert og det er en fryd å ha ham som min fastlege!

Brilliant

Lege: Morten Munkvik Skrevet

En oppriktig og god lege! Har han ikke som fastlege,men fikk han som lege på legevakten da min lege sviktet.... Kommer til å bytte til munkvik dersom min lege forlater praksisen. Har aldri følt meg så velkommen på legevakt før og følte meg trygg!

Super lege

Lege: Morten Munkvik Skrevet

Har nettopp byttet til Dr. Munkvik og er virkelig fornøyd. En lege som hører hva du sier, kommer med forslag, og hører på dine forslag. Viser interesse utover bare den tingen man kommer til legen for. Var forberedt og visste allerede svarene på blodprøvene da jeg kom til neste time. Fantastisk type.

Meget dyktig lege.

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Har hatt Kari som fastlege de siste årene. og opplever henne som meget dyktig. Faglig helt på topp,omtenksom veldig imøtekommende og tar seg god tid til pasienten.

flott lege - flott menneske!

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Dette er ikke min fastlege, men jeg fikk akuttime hos henne - og ble positivt overrasket! Jeg ble tatt godt imot, fikk svar på det jeg lurte på, og jeg følte meg virkelig hørt og forstått. Jeg kom med et litt vanskelig "tema" og kunne ikke blitt møtt av noen bedre. Veldig fornøyd med denne dama!!