Stavanger Medisinske Senter

Telefonnummer407 67 767407 67 7 ...
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Medisinske Senter

Fantastisk!

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Faglig svært dyktig. Pålitelig. Svært nøye med oppfølging. GOd til å lytte og til å gi råd. Svært omgjengelig, hyggelig, blid og positiv til alle hun møter.
En bedre lege finner man ikke!

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Oanes er faglig sterk og effektiv. Hun svarer på det jeg spør om og snakker seg ikke bort, og hun tar meg seriøst. Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun dette opp med en gang. Noe jeg synes kan være en mangel hos flere andre leger og er generelt en god egenskap.

Dersom du har veldig behov for å bli "dullet" litt med, er nok ikke dette legen for deg. Hun er som sagt effektiv og passer for dem som vil fort inn og fort ut igjen, med skikkelige resultat.

Jeg har alltid fått hjelp til det jeg har hatt behov for!

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Line er en fantastisk kombinasjon av oppriktig interesse for pasientens ve og vel og faglig dyktighet. Hun er en erfaren og faglig meget dyktig lege, men nøler heller ikke med å ta kontakt med spesialisthelsetjenesten hvis hun er det minste i tvil. Hennes henvisninger videre i systemet er alltid meget presise og hun kjenner nesten alltid den ansvarlige overlegen og ringer også gjerne denne for å få pasienten raskt inn hvis det er noe akutt. Må også nevne at hun er fantastisk flink med barn. Har aldri vært så mye syk som site 1-2 år, og har virkelig fått "testet" Line, og må si hun besto med glans!
Det eneste negative er at det til tider kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefen. Det er også litt ventetid for time, men hun har akuttimer nesten hver dag.

Tidenes lege

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Line er en lege i en klasse for seg selv! Hun er skikkelig oppmerksom og alltid i like godt humør.

fantastisk!

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

en helt fantastisk flott lege på alle måter!

tar seg god tid, er grundig,utrolig hyggelig og imøtekommende!
alltid utrolig betryggende, og man føler seg velkommen.

alle som har henne som fastlege er utrolig heldig!!!!!