Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Trygg og dyktig dame.

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Eneste gynekologen jeg har vært avslappet hos. Veldig dyktig i sitt fag. Får deg til å føle deg trygg og ivaretatt med engang du kommer inn til henne. Forklarer alt underveis og man glemmer faktisk at man er hos gynekologen. Kommer aldri til å grue meg igjen for henne kommer jeg til å bruke her etter. Anbefales på det sterkeste.

Behageleg og flink lege

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Profesjonell lege, tok seg tid til å svare på alle spørsmål. Veldig dyktig og behageleg gynekolog. Presis til time.

Man glemmer at man er hos gynekolog

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Det er tredje gang jeg er hos henne og selv om det koster skjorten er det verdt hver krone. Ingen kvinner liker disse undersøkelsene, men etter et minutt inne på hennes kontor har man glemt hvor man er. Hun er behagelig, trygg og man får stor tillit til henne. Anbefales virkelig.

Kunne vært bedre.

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Dessverre ikke en positiv opplevelse denne gangen. Kommunikasjonen med pasienten må bli bedre. Når man betaler såpass mye så burde man få en positiv opplevelse.

Trygg og vennlig.

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Trygg, vennlig, rolig og lett på hånden. Jeg anbefaler henne! Akkurat i dag kunne jeg kanskje ha trengt litt lenger tid, men jeg ba ikke om det.