Aleris Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris Strømmen

Flink, trygg og effektiv

Lege: Ayham Alshbib Skrevet

Meget god kirurg, raskt og helt smertefritt inngrep. God informasjon både om inngrepet og oppfølgning etterpå.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Usman Rana Skrevet

Dr Usman er uten tvil bl de beste lege i Norge! Trygg, kunnskapsrik og super hyggelig. Jeg fikk en akuttime samme dag og han behandlet min ørebetennelse på beste måtte. Han gav meg nok info om problemet og behandling. Han har timer helger og kveldstid sak som er mye passende om man har vanskelig å ta fri fra jobbet.

Dyktig fagperson

Lege: Ayham Alshbib Skrevet

Meget positivt opplevelse. Ydmyk og høflig framtreden. Gjennomførte et kirurgisk inngrep og resultatet ble utrolig bra. Anbefaler ham varmt.

Mageplastikk

Lege: Nils Lykke Skrevet

Har tidligere vært hos andre Plastiske kirurger. Ingen kan måle seg med Nils Lykke og hans team.
Fantastisk behandling og er strålende fornøyd med resultatet. Det er over all forventning.
Har også fått flott oppfølging og gode råd etter operasjonen. Det har gitt meg pene arr som nesten ikke synes.
Skal jeg ha behov for en kirurg igjen vil jeg kontakte Nils Lykke. Han anbefales sterk og han har et meget dyktig og profesjonelt team.

Kunnskapsrik, hjelpsom og engasjert hudlege!

Lege: Mari Skylstad Kvernebo Skrevet

Opplevde å bli hørt når jeg kom til timen, veldig effektiv på å starte behandling, og i tillegg ganske humoristisk!

Utrolig glad for hjelpen jeg fikk, og kom ut av timen overrasket over hvor fort alt gikk, slik at behandlingen kunne starte så kjappt som mulig.

Veldig mye kunnskap om alle mulige ting inkl. medisiner, og mer spesifikt akkurat hvordan de fungerer.