Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Sonja vet akkurat hva hun holder på med

Kiropraktor: Sonja Merete Wolf Skrevet

Forståelsesfull, gir gode råd, er på din side og vet akkurat hva hun holder på med. Har hjulpet meg før og hjelper meg igjen med andre plager.

Ikke operer nesen her.

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Advarer sterkt mot å operere nesen hos Ivan. Jeg prøvde å uttrykke hva jeg ville ha gjort og han avbrøt meg med "jeg skjønner hva du vil" rett før operasjon. Han brydde seg ikke om mine ønsker. Det var for sent å avbestille om jeg ville ha pengene tilbake, så jeg tok sjansen. Nå har jeg pusteproblemer som han nekter for at er hans feil. Nesen er overhodet ikke slik jeg ville ha den heller, estetisk sett. Vær så snill å gå til noen andre om du skal operere nesen. Ikke til å stole på!

God pasientservice, kunnskapsrik og trygg.

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Er veldig fornøyd med operasjonen og pasientservicen. Ved å vise gode og faglige refleksjoner rundt hva han kunne gjøre for å hjelpe meg, ble jeg trygg på at jeg var i gode hender og at jeg fikk behandlingen jeg hadde behov for og ønsket. Fikk god oppfølging før, under og etter operasjonen.

Anbefales

Lege: Dag Halvorsen Skrevet

Dyktig kirurg som tok seg tid til å beskrive på forhånd hva som skulle gjøres ifb. operasjonen. Underveis i operasjonen følte jeg at vi var et lag, snakket sammen som "kollegaer" om operasjonen, i tillegg til annet "skitprat" for at jeg skulle være beroliget. Anbefales så absolutt!

Meget profesjonell

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Hos denne legen er man virkelig i gode hender. Ble trygg på legen fra første stund. Informerte godt før inngrep. Gjorde en super jobb med den skjeve nesen min og er strålende fornøyd med resultatet. Meget godt utført håndverk av legen. Anbefales på det sterkeste!