Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Hyggelig og dyktig

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Jeg har alltid gruet meg til gynekologtimen men det gikk strålende. Hun er veldig hyggelig og flink til å forklare når man har spørsmål. Undersøkelsen gikk raskt og helt smertefritt. Hun er veldig effektiv, null forsinkelse.

Fantastisk!

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

En helt fantastisk lege med evne til å forklare & berolige.
Flr/under/etter hele operasjonen var jeg meget godt ivaretatt.
Kan ambefales til de grader!

Dyktig

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Har gjennomgått en neseoperasjon på grunn av kronisk tett nese. Nesen var skjev og kanaler inni hadde kollapset slik at jeg ikke fikk puste. Skyldes et uhell i ungdomstiden min. Ble operert for samme lidelse på St. Olav i Trondheim (den gang RIT) rundt år 2000. Den gangen var operasjonen mislykket og jeg hadde store smerter og ubehag etter inngrepet.
Så jeg gruet meg veldig til å gjenta dette nå, men var nødt pga bl.a dårlig tannhelse og pusteproblemer.
Ble operert av Moxness på Aleris Solsiden for en uke siden. Utrolig fornøyd med hele greia. Jeg er håndverker selv, og dette er virkelig godt utført håndverk av nevnte lege. Operasjonen var vellykket og jeg fikk god oppfølging av klinikken i ettertid. Kan varmt anbefale denne legen videre.

Aleris Trondheim.

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Fantastisk lege! Jeg fikk utført en bukplastikk med et utrolig bra resultat. Ivan var en trygghet fra begynnelse til slutt, og jeg følte meg virkelig ivaretatt hos Aleris Trondheim. Veldig dyktig kirurg og anbefales på det sterkeste!

Meget dyktig og hyggelig lege.

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Tredje gangen jeg er hos Moxness og alle tre gangene har føltes trygge og godt utførte. Aldri vært grinete eller overlegen. Har generelt bare godt å si om både Moxness og alle de andre jeg har møtt ved Aleris. Håper de fortsetter den fine jobben de gjør.