Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Fantastisk

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Har vært hos Anita to ganger nå. Jeg kom inn og var litt bekymret og redd, men Anita er utrolig flink til å snakke meg gjennom det og gjør en grundig jobb. Har aldri følt meg så trygg og hørt hos en lege/gynekolog før.

Flink

Lege: Arne Talseth Skrevet

God og rask behandling. God tilbakemelding fra Kirurgen. Kort og konsist. Aleris har gode og flinke sykepleiere som er hyggelige og omtenksom. Går herfra med et smil

En av verdens dyktigste kirurger

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Det er trygt å si at Dr Moxness er i verdenstoppen innenfor ØNH.
Før jeg ble henvist til Moxness hadde jeg vært hos 5 andre leger og spesialister, hvorav ingen har kunne hjulpet meg på grunn av mangel på kompetanse, og mangel av engasjement for å hjelpe meg. Moxness derimot skjønte på minutter hva som kunne være problemet. Jeg kunne derfor ha spart lang tid med frustasjon og håpløshet ved å bare ha møtt Moxness først. Hvis du opplever å ha et problem som ingen andre ser ut til å kunne hjelpe deg med, eller har kunnskap om så anbefales Dr Moxness på det sterkeste. Nivået av faglig interesse og dyktighet vil du aldri finne noen annet sted. Dr Moxness er en av verdens beste leger.

Det kan virke som at legene får dårlig tid ved Aleris der jeg opplevde at Moxness nærmest løp fra operasjonsstuen til min utredningstime. Men det kan nok ikke legen stå for selv.

Dyktig lege

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Fikk fjernet en utvekst på tunga i dag. Ann-Kathrin Skeftruna var meget forsiktig og effektiv. Både når det gjaldt bedøvelsene og selve snittet. Så takknemlig for god hjelp av en hyggelig og dyktig lege!

Meget dyktig lege.

Lege: Istvan Gal Skrevet

Dette er en meget dyktig lege, som har empati og tar seg tid til å lytte til pasienten. Undersøkelsen som jeg var på hadde jeg gruet meg til, men hans rolige vesen og medmenneskelighet gjorde at undersøkelsen kunne ikke ha gått bedre enn den gjorde. En topp lege!