Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Anbefales IKKE

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Min mor har vært hos Ivan for å fjerne gamle brystinnlegg og kapsling, men han anbefalte henne å ikke gjøre det da hun ikke ville bli fornøyd med resultatet. Han foreslo å ta ut, og sette inn eget fett. Hun er en kvinne på 160cm og 48kg.

Dette skulle han ha 62.000kr for, så det ble uaktuelt. Etter en tid, ble smertene såpass store at hun ikke hadde valg og måtte få dem fjernet. Ivan anbefalte da å sette inn nye brystinnlegg; hun beskriver ham som "veldig overtalende og pågående". Det endte med en time for operasjon.

Etter å ha intatt diverse piller før operasjonen, kom han med papirer som hun skulle skrive under på. Hun hadde altså ingen anelse hva hun sa ja til, men papirene ble underskrevet i tillit til legen.

Etter hun ble sendt hjem ble hun veldig kvalm og begynte å spy, etter et år måtte hun tilbake på grunn av kapsling. På det møtet foreslo han å ta inn nye implantater, som "ikke kapsler like lett". Dette ble uaktuelt med tanke på alle plagene som allerede hadde vært. Hun spurte om han hadde bilder om hvordan resultatet ville bli, han sa han ikke hadde det, til tross for at han alltid tar før-og-etter bilder av arbeidet sitt.

Etter et helt uakseptabelt, vondt resultat hvor muskelfestet hadde trekt seg opp, insisterte hun på en etterkontroll uten at han engang skjønte hvorfor. Han var totalt uinteressert i det makabre resultatet eller å ta bilder.

Når hun spurte hva som går an å gjøre videre var han kynisk og avvisende og sa at "det er ikke noe å gjøre noe med". En tragisk puppehistorie.

Forferdelig

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Det var nesten 2000 kr rett ut vinduet. Veldig ubehagelig lege som ikke lyttet til meg i det hele tatt og fikk meg til å føle meg veldig dum. Hadde lyst til å gråte når jeg gikk derfra. Trodde at det private skulle være et behagelig sted når man betaler så mye men der tok jeg feil gitt. Vil aldri tilbake til henne.

Trygg og profesjonell

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Kom inn raskt og på ønsket dato. Legen var imøtekommende og tok seg tid til å lytte til hva jeg ønsket og var bekymret for. Undersøkelsen gikk raskt og var så behagelig som den kunne bli. Forklarte underveis. Forsikret seg etterpå om jeg hadde fått svar på alle spørsmål. Kommer gjerne tilbake hvis behov.

Ikke anbefalt

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Jeg ønsket å få fjernet en mandelstein som har plaget meg over lengere tid, og som jeg ikke fikk klemt ut. Hun nektet å fjerne den fordi "den ville uansett ha kommet tilbake etterhvert". Mulig det, men det hadde tatt 5 min, og ville ha gitt meg en etterlengtet pause fra ubehaget.
Kommer aldrig tilbake!

God opplevelse, lytter og forklarer

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Jeg var til oppfølging av søvnproblemer. Hun hadde god tid, var oppmerksom og lyttende. Forklarte de ulike alternativene på en god måte. Fremstod som vennlig og interessert. Absolutt en god opplevelse.