Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

God opplevelse, lytter og forklarer

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Jeg var til oppfølging av søvnproblemer. Hun hadde god tid, var oppmerksom og lyttende. Forklarte de ulike alternativene på en god måte. Fremstod som vennlig og interessert. Absolutt en god opplevelse.

Dårlig oppfølging og resultat

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Har gjennomført plastisk kirurgi hos Ivan. Fikk ikke ordentlig konsultasjon som lovet på Aleris sine hjemmesider, mellom det korte, små stressede første møte og operasjon, man vil jo gjerne tro at legen vet hva han snakker om når han sier det ikke trengs, men resultatet av operasjonen ga ingen visuell endring. Ubehagelig og kort å kommunisere med før og etter operasjonen. Har ikke hørt fra Aleris i det hele tatt siden dagen etter operasjon. 0/0.

Støttende og dyktig

Lege: Elisabeth Igenbergs Skrevet

Legen var utrolig flink med barn og skapte et trykt sted å snakke. Hun var profesjonell og engasjert i det vi sa. Hun ga god støtte og trygghet når vi trengte det mest

Dårlig behandling

Lege: Ann-Katrin Sophie Skeftruna Skrevet

Jeg følte meg ikke hørt da jeg hadde time hos Skeftruna. Jeg hadde bestilt meg time fordi jeg hadde hatt sår og vondt i nesen i noen uker, og hadde i tillegg hovnet opp over neseryggen noen dager før jeg bestilte time. Jeg fikk noen veldig uvanlige "diagnoser", slik som at nesen min sikkert vokste og at jeg derfor var hoven, og at jeg kanskje hadde en nerve i nesen som "spilte meg et puss" og at jeg derfor trodde at jeg hadde vondt, men egentlig ikke hadde det... Legen mente altså at jeg innbilte meg plagene og fikk meg til å føle meg som en hypokonder. Jeg fikk beskjed om å dra hjem å ta ibux.

Fantastisk

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Beste gynekolog i Norge. Faglig dyktig og empatisk. Hun har sluse meg vellykket gjennom overgangsalderen ila siste fem år. Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten henne. Tusen takk Anita!