Nedre Eiker Legesenter

Strandveien 39 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Eiker Legesenter

Overlegen og gjør ikke feil.

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Han jobber også som kosmetisk lege, og vet ikke helt hva han holder på med. Ved klage har han en ovenfra - og ned holdning, han gjør ikke feil. Godt mulig at han er en god allmennlege, men som kosmetisk lege vil jeg aldri anbefale ham. Penger ut av vinduet.

seriøs og oppdatert!

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Veldig fornøyd. Klarer å utrede mye uten å sende meg til spesialist. Han e oppdatert på diagnoser og medisiner. Jeg har stor tillit til Kiani.

Forutinntatt

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Faglig sett meget dyktig lege som burde brukt mer tid på å faktisk kommunisere med pasientene. Hadde han vært like god på kommunikasjon som han er på fag ville han vært en worldbeater.
Har selv diagnoser (fysiske) som er diagnostisert av eksperter på sykehus, men må likevel leve med at denne legen "vet bedre" og undervurderer smerter, kroniske lidelser og plager (synlige på røntgenbilder og blodprøver) fordi hans inntrykk av problemet er viktigere enn hva pasienten faktisk forteller.
Likevel er han god til å ta prøver og tester, og henviser videre hvis man maser.

Bra lege, men dårlig legesenter !

Lege: Nina Gilhuus-Kiani Skrevet

Nina er en hyggelig og flink lege. Men pga. dårlig behandling i resepsjonen på legesenteret gjør at jeg helst ikke vil ringe eller spørre om noe. Flere av de i resepsjonen har en dårlig tone tilbake, og lite ydmyke i forhold til klager !!

Finnes ikke bedre lege

Lege: Nina Gilhuus-Kiani Skrevet

Har hatt samme lege i minst 10 år og det er Nina, finnes ikke bedre lege og vil aldri bytte heller, tusen takk for at du finnes!