Helse i Sentrum Oslo

Rådhusgt. 32 0151 Oslo

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Trivelig og omtenksom.

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Hun er flink og hensynsfull. I tillegg tar hun seg god tid til pasientene. Jeg vil anbefale henne for behandling av skuldre.

Behandling for hjernerystelse - reddet livet mitt

Kiropraktor: Kim Lauvring Skrevet

KIm Lauvring er meget dyktig. Den eneste som klarte å hjelpe meg da legene hadde gitt opp og de hadde sagt at mine symptomer var i hodet mitt og ikke fysisk.
Han fortalte meg umiddeltbart at jeg hadde post-commotio syndrome og gikk gjennom alt fra kostholde til behandling. Jeg til og med fikk oksygenbehandling. En meget dyktig nevrokiropraktor som har vært min redning da jeg var klar til å gi opp.

Absolutt å anbefale

Kiropraktor: Vilhelm Scheel Skrevet

Veldig hyggelig, utforskende, dyktig og effektiv!
Selv om jeg av og til følte jeg var på et samlebånd hadde han alltid tid til å lytte og kom med konstruktive løsninger.

Den kiropraktoren som fungerer best på meg

Kiropraktor: Vilhelm Scheel Skrevet

Viktig å merke seg at en kjempegod kiropraktor ikke nødvendigvis funker like bra på alle, men dette er absolutt den kiropraktoren som funker best på meg! Også veldig hyggelig og pratsom, noe som gjør behandlingen litt hyggeligere, da det ikke er alle behandlingsformer som er like behagelige. Fikser det meste av vondter man måtte ha!

Norges beste kiropraktor!!

Kiropraktor: Vilhelm Scheel Skrevet

Meget dyktig og profesjonell. Tenker helhetlig og bruker god tid på å finne ut av problemer. Har en meget behagelig og beroligende adferd. Er også veldig god i kommunikadjonen med barn.