Logo for Helse i Sentrum Oslo

Helse i Sentrum Oslo

Logo for Helse i Sentrum Oslo

Om klinikken

Siden 1985 har vi vært fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager. Vår klinikk har den lengste erfaringen med trykkbølgebehandling i Norge, som vi startet med i 2002. Dette har blitt et avgjørende verktøy for å hjelpe våre pasienter med problemer knyttet til sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling for senebetennelser, traksjonsbehandling, rehabiliterende treningsprogrammer, kinesiotape, kopping og Graston-teknikk. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Klinikken vår ligger sentralt i Oslo sentrum, med en åpen og hyggelig beliggenhet ved Christiania Torv/Hansken. Vi ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Dyktig, allsidig og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja Bjørnli er en meget dyktig kiropraktor som alltid tar meg imot med et stort smil og godt humør. Hun er meget fleksibel i forhold til forskjellige behandlingsmåter, og har en klar oppfatning av hvor årsakene til mine smerter i nakke og skuldre ligger. Har jeg akutt vondt/smerter andre steder tar hun umiddelbart tak i dette også. Hun gir gode råd og veiledning vedrørende egnede øvelser som raskere bedrer helsesituasjonen og forebygger nye slitasjer/skader. Hun har også i denne sammenmheng bidratt til at jeg har fått en bedre tilpasset arbeidsplass. Jeg vil derfor sterkt anbefale andre å be om time hos Maja dersom behov for behandling av smerter i nakke, skuldre, rygg osv. skulle oppstå.

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Jeg har gått til Maja i ca. et år nå og er kjempefornøyd. Hun er svært dyktig, har et behagelig vesen og virker svært erfaren. Anbefales !!!

Faglig dyktig og trygg kiropraktor

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja er dyktig i sitt arbeid og en trygg kiropraktor. Veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått! Anbefales.

Faglig dyktig og empatisk

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja er en faglig dyktig og empatisk kiropraktor.
Hun bruker ulike behandlingsmetoder noe som for min del har hatt stor effekt.
Jeg opplevde å bli tatt på alvor da jeg gikk inn døren hos henne da hun både lytter, behandler og er god til å følge opp.
Jeg gir Maja mine sterkeste anbefalinger på bakgrunn av faglig dyktighet, empati og tid.

Kunnskapsrik og positiv.

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja er veldig dyktig og tar seg god tid under behandlingen. Er tilgjengelig og løsningsorientert om man trenger en time kjapt! Bare gode erfaringer med Maja sine behandlinger og de funker.