Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Profesjonell og dyktig kirurg

Lege: Nils Lykke Skrevet

Opererte meg hos Nils i 2010 og nå igjen i 2023. Utrolig fornøyd med begge resultatene og har fått god oppfølging og informasjon hele veien på Aleris Majorstuen.

Har et familiemedlem og en venninne som også er fornøyd etter å ha gått til Nils Lykke, og jeg anbefaler han varmt til de som vurderer plastisk kirurgi.

Hyggelig og dyktig

Lege: Nils Lykke Skrevet

Tatt øvre og nedre øyelokk hos Nils Lykke.Veldig godt inntrykk av både lege og klinikk.Nils Lykke er dyktig.Super fornøyd med resultatet.Han veileder og hører på pasienten.God oppfølging etterpå.
Kan anbefale han på det varmeste .

Svært profesjonell og dyktig

Lege: Andreas Svee Skrevet

Var med på konsultasjon for et familiemedlem. Operasjon er lik inntekter, men Svee frarådet inngrep og forklarte på en veldig god måte hvorfor. Grundig, tillitsvekkende og åpenbart veldig kompetent lege.

Profesjonell og kunnskapsrik

Lege: Nils Lykke Skrevet

Vil absolutt anbefale Nils Lykke om du skal ta brystkirurgi. Jeg føler meg så godt ivaretatt og hørt. Han lyser profesjonalitet og du merker godt at han kan sitt yrke. Dette er en lege som liker og bryr seg om sitt arbeide.

Trygg og god

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

En veldig god trygg og god gynekolog som skaper tillit og lite ubehag. Anbefaler han til alle som ikke liker å ta GU