Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Profesjonell og kunnskapsrik

Lege: Nils Lykke Skrevet

Vil absolutt anbefale Nils Lykke om du skal ta brystkirurgi. Jeg føler meg så godt ivaretatt og hørt. Han lyser profesjonalitet og du merker godt at han kan sitt yrke. Dette er en lege som liker og bryr seg om sitt arbeide.

Trygg og god

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

En veldig god trygg og god gynekolog som skaper tillit og lite ubehag. Anbefaler han til alle som ikke liker å ta GU

Dyktig og behagelig

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

En fantastisk dyktig og behagelig gynekolog, som gjør en ellers ubehagelig opplevelse mye bedre. Hun tar seg tid, lytter, og gir god informasjon. Uten tvil den beste legen jeg har vært hos.

Trygg, vennlig, kunnskapsrik

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

….Og deler raust med sin kunnskap. Jeg deler all rosen og omtalen som er gitt i denne spalten. Godt å komme til henne!

Ikke så fornøyd

Lege: Nils Lykke Skrevet

Utførte bukplastikk hos Nils Lykke for to år siden. Det ble fjernet for lite hud og jeg har fått et grusomt og sjenerende arr under navlen, det ser ut som huden under navlen er klippet i to. Opplevde han som veldig rask og kanskje ikke så nøyaktig? Er dessverre ikke så fornøyd.

Jeg beklager på det sterkeste at du ikke er fornøyd. Kontakt meg gjerne på nils.lykke@aleris.no eller 91 38 20 35 for samtale. Med vennlig hilsen Nils Lykke, Aleris Majorstuen

Besvart av Nils Lykke