Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerdrum legesenter

Dyktig lege, god til å lytte og handle!

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Fastlege Ronny Hage er en allrounder, god til å lytte, handler enten direkte ifht hans kompetanse eller gir henvisning om nødvendig. Han følger opp. Jeg er godt voksen og dette er første fastlegen jeg har fått tillitt til og er komfortabel med - er utrolig heldig som har fått en fastlege som gjør noe med de få "plagene" man har. Det eneste jeg har å utsette på Auli legekontor er at de fortsatt ikke har betalingsterminal for kort, vi betaler kontant.

God lytter og flink til å forklare!

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

Har hatt Sve som fastlege stort sett hele livet mitt og er veldig fornøyd med det! Sve har vist at hun er flink i stort sett alle situasjonene jeg har trengt forklaring på og hun har tatt seg tid til å svare på alle mulige dumme spørsmål jeg har kommet med.
Som nevnt i tittelen, veldig flink til å lytte og se ann situasjoner. Kommer med anbefalinger og tips i forhold til selvbehandling i tillegg til å selvfølgelig skrive ut resept på nødvendige legemidler. Tenker også fremover i forhold til situasjoner som kan/kommer til å oppstå og behandler deg ut i fra det. Anbefales på det sterkeste!

Dr-Smart

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

En god lytter, stor porsjon vilje til å ha innsikt i andres situasjon. Avsetter tid, er fleksibel, og samtidig effektiv. Virker til å ha god kjennskap til andre samarb.instanser, henviser ved behov. God evne til å reflektere høyt med pasienten, opptrer både direkte og profesjonell, gir inntrykk av å ha oversikt og være foreberedt. Fremstår som oppriktig interessert i det aktuelle og individuelle behov/situasjon/sykdom. Dyktig fastlege, og legekontoret er behagelig å forholde seg til og fører god service. Topp-karakter!

Veldig bra..

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Ringte på morgenen og fikk time samme dag.Hadde halsvondt...Han skreiv ut en resept etter samtale,men presiserte at den ikke skulle benyttes uten at tilstanden ble verre..Noe jeg heller ikke gjorde..Fikk et godt inntrykk av ham første gangen..Jeg har nettopp skiftet fastlege for den siste legen gikk av med pensjon.Det eneste jeg ble fortaltav ansatte på legekontoret når jeg bestillte akutt time var at han ikke hadde god tid til meg.Forstålige grunner,han har jo timeavtaler heile dagen og da er det satt av tid til pasienter .

Lyttende og spørrende, konkret og effektiv.

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Anbefales både for store og små!

Aldri forhastende konklusjoner, ryddig og flink til å henvende seg til og oppnå god kontakt med barnet selv med foreldrene i rommet.