Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerdrum legesenter

En lege å anbefale!!

Lege: Rune dos Santos Dahl Skrevet

Jeg opplever Rune Dahl som en utrolig dyktig lege - han tar meg på alvor, lytter og er veldig engasjert i å få meg frisk. Jeg har vært dårlig over en lengre periode nå, og han følger alltid opp alt han sier han skal følge opp, og er en fantastisk lege å prate med. Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Anbefales på det sterkeste.

Elendig

Lege: Rune dos Santos Dahl Skrevet

Man blir så urolig oppgitt og lei seg når man er dårlig, og over en LANG PERIODE. Vi snakker år. Og du ikke blir tatt på alvor, fulgt opp eller taes ordentlige prøver av. Skuffende, slitsomt og jævlig irriterende. Det skal ikke være sånn. Dette var nok for min del, anbefaler ikke han videre. Han tror veldig mye, men sjekker ikke deg ordentlig ut eller høre på hva du sier.

Behagelig vesen, lett og snakke med

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Veldig fornøyd med at Sonja ble fast etter at Kjeldsberg sluttet. Hun er flink til å lytte og følge opp. Føler meg godt ivaretatt. Kan trygt anbefale henne som fastlege.

Rolig og behagelig lege

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Har benyttet Dr Pettersen ved et par anledninger da min fastlege har vært opptatt/ borte. Pettersen er rolig og behagelig, og virker profesjonell i sin tjeneste. Anbefales.
Det som er aberet ved Gjerdrum Legesenter er at det er klin umulig å bestille time lenger frem enn samme dag. Planlegge et legebesøk er altså umulig.

Gjelder legebesøk

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Har vært hos henne kun en gang men veldig fornøyd med henne. Hun er lett å snakke med og veldig behagelig lege og svarer på spørsmål du måtte lure på. Så jeg kan anbefale henne.