Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

Dyktig, folkelig og kunnskapsrik

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Enkelt og greit en meget dyktig kar! Jeg føler jeg kan ta opp ting med denne legen, og han lytter til det jeg har av problemer!

Uansvarlig

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lege har ikke kompetanse til å hjelpe meg i mitt tilfelle og vil ikke henvise til spesialisthelsetjenesten. Kom til han med barn fikk beskjed at barne dør ikke av å gråte. (?????) Det kaller vi uansvarlig.

En fantastisk lege!

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

For sønnen min og meg har Tombre vært en helt fantastisk god lege. Han lytter, samt at jeg føler at han alltid tar barnet mitt og meg på alvor.

Jeg føler at han har god tid, han forklarer godt. Det er også lett å få time der.

Han ringer og følger opp prøvesvar. Vi har også fått tlf. fra Tombre med spørsmål om hvordan ting går. Helt uoppfordret. Aldri opplevd før!

Alt i alt et flott legekontor og en flink lege.

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Både jeg og min datter føler at vi ikke blir tatt seriøst, og konsultasjonen ender alltid opp med kun blodprøve man ikke engang får tilsendt, eller svar på.
Han borforklarer diagnoser klienten ikke engang har nevnt eller hentydet til, og "roter seg bort" slik at man føler at legetimen var bortkastet.

Han tok over klientene etter en annen og svært dyktig lege, og derfor blir kontrasten dobbel stor når man får en lege som ikke er handlingskraftig eller klarer å vise et like stort engasjement og tillit.

Han må lære seg å høre bedre etter hva klienten sier, og hvordan klienten har det, og ta klientene på fullt alvor, og henvise de videre. Han har har store sko å fylle.

Blid og tilgjengelig

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Jeg var spent på hvem som ville overta etter min tidligere fastlege, men ble glad da det var dr. Tombre som jeg ble kjent med som vikar. Blid og tillitsvekkende lege på et velfungerende legesenter. Kort ventetid for timer. Følger opp prøvesvar og henviser ved behov. Flink til å forklare vurderinger. Veldig fornøyd.