Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

En svært dyktig lege!

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Lars Tombre er en lege som kan lytte, han er alltid i godt humør, er empatisk og svært kunnskapsrik. Han forklarer vanskelige tema grundig og forståelig og informerer raskt når prøveresultat foreligger.

Lite lyttende lege

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Jeg hadde Dr Tombre som fastlege kun en kort stund.

Jeg opplevde han som lite forståelsesfull og lyttende.
Jeg var veldig plaget med svimmelhet.
Dr.Tombre gjorde ingen undersøkelser. Heller ingen henvisning videre til spesialist.

Da jeg forteller Dr. Tombre at jeg har gått ned 15 kg på to mnd, svarer han: "gjør det deg noe?". Jeg var på det tidspunktet veldig tynn, og tenkte det kanskje kunne ha sammenheng med de andre plagene mine.

Min opplevelse av å ha Dr Tombre som fastlege er svært dårlig. Jeg byttet lege, og det er jeg veldig glad for.

En utmerket lege!

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Jeg savner å ha Tombre som min lege. Han var til god hjelp under mitt svangerskap. Han lyttet og viste forståelse samtidig at han kunne komme med sine meninger. Jeg ble overrasket over at han kom til dialogmøtet (som nav krever) hos min arbeidsgiver. Det er ikke mange leger som tar seg tid til dette.

Han var også en lege man kunne snakke med. Da jeg sliter med angst og depresjon så var han flink til å sette av litt ekstra tid til å høre om hvordan det faktisk gikk med meg. Han stressa meg ikke.

Det er synd at Lilletorget Legekontor ikke ga han noe jobb videre der. Jeg har fått ny lege på et nytt legekontor og er svært misfornøyd med den nye legen min. Jeg håper på at Tombre kommer tilbake til Oslo!

Grundig og trivelig.

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Han er ikke redd for å henvise videre, går grundig til verks. Han er lett å prate med, og det er sjeldent lang ventetid på kontoret.