Bestill time
Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

• Tannlege

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Kjempefornøyd!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Trakk to visdomstenner med én ukes mellomrom hos Bhatti. Selve trekkingen gikk så bra en trekking kan gå, selv om tanna var stor og måtte deles i to. Den andre tanna gikk også kjempefint, og jeg følte meg trygg og ivaretatt hele tiden 😄

Fikk også lov til å høre på Taylor Swift begge gangene.

Norges beste tannlege!

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Bljerim Reshidi er navnet du spør etter om du har tannlegeskrekk eller bare vil ha verdens flinkeste og ikke minst hyggeligste tannlege!! Jeg har slitt med stor tannlegeskrekk siden en dårlig opplevelse med trekking av visdomstann i 2015. Forrige uke trakk jeg 2 visdomstenner til, og jeg hadde gruet meg og utsatt dette i flere år! Jeg fikk hjelp av Bljerim Reshidi, og dyktigere tannlege skal du lete lenge etter. Han beroliget meg allerede på telefon. Under trekningen forklarte han hele tiden hva han skulle gjøre og forsikret seg om at jeg ikke hadde noe smerter. Han var forsiktig og hadde god teknikk og vipps så var en visdomstann oppe og en nede ute på 1,2,3. Han blir min faste tannlege fremover og jeg kan ikke få rost han nok. 5 stjerner fra meg og kan anbefale denne tannlegen på det sterkeste! I tillegg til å være veldig profesjonell og dyktig var han også morsom og veldig imøtekommende. Jeg følte meg både sett, hørt og det ble tatt hensyn til alle mine ønsker! Super fornøyd og kvitt tannlegeskrekken😊

En super tannlege!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Jeg hadde stort behov for en mangfoldig tann- og kjevebehandling, og Kanwal er den beste tannlegen jeg har vært hos. Klar kommunikasjon, optimistisk, snill og beroligende for oss som synes tannlegebesøk kan være skummelt. Jeg kan ikke få anbefalt Kanwal nok!

Kompetent og omtenksom

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Her har du en tannlege som virkelig vet hva han driver med. Bljerim har en tydelig lidenskap for det han driver med. Han vil gi deg en grundig og komplett behandling i din egen tempo. Samtidig vil han sørge for at du er komfortabel. Det at jeg gadd å skrive en vurdering er en testament i seg selv, beste tannlegen jeg har hatt.

Quick, smooth and efficient

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Sahar is very compassionate & professional. She consulted me and carefully explained all procedures.