Bestill time
Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

• Tannlege

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Den beste tannlegen

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Bljerim Reshidi er Norges beste tannlege , hos han blir du sett og hørt. Han har mye kunnskap og gode råd til sine pasienter. Han er dyktig, omsorgsfull og snill. Det er ingen smerter under behandlingen , og han er en som tar godt vare på sine pasienter.Hadde vondt i den ene tanna en stund, men da jeg fikk time hos Bljerim fikk jeg hjelp , og etter det har jeg ingen smerter . Anbefales på det sterkeste , og om du har tannlegeskrekk er du Bljerim du skal dra til fordi han er kjempe flink .

Verdens beste tannlege

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

I have lived in a few countries where I have visited dentists, one of the many great things I love about living in Norway, is that Norway has the world's best dentists. Nydalen Tannlegesenter has the best of the best in Dr. Sahar Gulzar. When I really needed help she was there, and I couldn't be happier with the way she handled me and my teeth. Professional, kind, considerate and understanding, I am very lucky to have her as my dentist. Thank you Sahar!

tannlege som kan faget sitt

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Hun er effektiv i sitt arbeid. Får mye gjort på kort tid, og er profisjonell. Føler meg trygg på at hun kan hjelpe meg, og gi meg gode råd om tenner,

Har hatt dårlig erfaring med tannleger som barn (er nå 33 år), og velger nå min tannlege grunnet måten jeg blir møtt på. Samt om tannlegen er tålmodig og rolig. Noe jeg føler hun er.

Har ingenting negativt å si om Kanwal. Å for en som har hatt dårlig erfaring med tannleger som barn så er dette er kompliment jeg kan stå inne for :)

Meget kompetent tannlege

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Hvis du vil ha en tannlege som ikke stresser, som er jovial, og aller viktigst; som forteller deg hva han skal gjøre, og undersøker underveis om du har det bra og deretter gjør det, velg Bljerim Reshidi. Meget hyggelig fyr, som ivaretar pasienten. Han er imøtekommende og litt vittig, noe som avvæpner situasjonen. Jeg kommer ikke til å gå noe annet sted i fremtiden.

Når det kommer til opplysning av pris før behandling startes har de litt å gå på. Prisen som står på nettsiden er lavere enn det man faktisk ender opp med å betale. Dette fordi det må tas bilder, og bedøvelsen koster, osv. Men de har gode løsninger for studenter (15% rabatt) og eventuell trygderefusjon.

Fra start til slutt alt inkludert har jeg betalt ~15.000 for trekking av fire visdomstenner. Dette er med studentrabatt og trygderefusjon. Jeg har ikke inntrykk av at dette er noe mer dyrt enn andre steder. Tenner koster, men du verden så deilig det er å ha orden på dem.

Snill, flink og omsorgsfull tannlege!

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Han kurerte min 10 år lange tannlegeskrekk! Utrolig flink, ingen smerter under eller etter behandling. Tar godt vare på alle sine pasienter 😌 skal aldri bytte tannlege!