Bestill time
Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Mina Quynh Tran
  • Profilbilde av tannlege Marta Miladinovic
  • Tannlege

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Meget dyktig, grundig og hyggelig tannlege

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Jeg er svært fornøyd med tannlegen og føler meg veldig godt i varetatt. Har det kommet på noe akutt har jeg fått behandling veldig raskt. Får innkalling, etter avtale, noe jeg er fornøyd med. Anbefales også for de med tannlegeskrekk fordi hun er rolig og tar seg god tid til å forklare. Man føler seg trygg, hørt/sett og ikke minst blir tannlegeskrekken omtrent borte. Gjør tannlegebesøket til en trygg opplevelse.
Tannlegen er behagelig og dyktig.

God tannlege!

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Veldig fornøyd! Behagelig tannlege som har hjulpet med meg hull, samt hjalp meg med henvisning og oppfølging når jeg hadde problemer med tannkjøttet. Anbefales :)

Utrolig dyktig og hyggelig!

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Strålende fornøyd med min behandling hos Sahar Gulzar. Hun jobber effektivt samtidig som hun er nøye og holder deg informert underveis, hun lytter interessert til deg som pasient, er ærlig om hva en kan forvente og hva som kreves av deg selv for oppnåelse av godt resultat, men trygg og svært dyktig. Vil varmt anbefale henne til alle.

Life changer

Tannlege: Sahar Gulzar Skrevet

Jeg har i mange år hatt tannlege skrekk som hadde påvirket min tannhelse veldig negativt med masse problemer, men det kom til et punkt der jeg måtte gjøre noe og da tok jeg kontakt med nydalen og fikk satt opp en time for en stor behandling der jeg behøvde narkose. Etter den timen så har livet mitt blitt 100x ganger bedre og jeg kan endelig være glad og smile igjen og sette pris på livet. Det er alt takket været Sahar hun er den beste tannlegen jeg noen gang kunne hatt, utrolig tålmodig, snill og hun bryr seg virkelig om pasientene sine.

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Bljerim (Blerim) Reshidi Skrevet

Utrolig flink og dyktig tannlege. Jeg trakk visdomstanna mi hos Blerim, og han gjorde en veldig bra jobb. Forklarer alt veldig godt for deg som pasient, og tar deg med gjennom hele prosessen. Vil anbefale han på det sterkeste!