St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Useriøst og overlegen

Lege: Jens Peder Bunemann de Besche Skrevet

Fremstår som meget overlegen og useriøs. Benytter seg av Melin Collectors som sender regninger til feil adresse og inkasso til riktig adresse.

Rolig og behagelig, skaper trygghet

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Fremstår trygg og initiativrik, tar pasienten på alvor og har gode tips for oppfølging. Ingenting å utsette på Henrik.

Ubehagelige møte

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Måtte til Henrik Lind pga halsbetennelse, min lege er på ferie. Mest ubehagelige møtet jeg hatt med en lege. Sa såvidt hei, så på meg i ett min og bestemte seg for å sykmelde meg i 4 dager + antibiotika. Forklarte at jeg har startet i ny jobb, og ønsker egentlig ikke å være sykmeldt så lenge. Svaret hans var; «ja, men da slipper du å ringe meg igjen hvis du ikke blir bedre til i morgen». Han kunne ikke sjekke temperaturen min da han ikke hadde utstyret (hans ord). Føler på meg at det er noe mer enn halsbetennelse og jeg må mest sannsynlig bruke med tid på dette videre. Nei, jeg håper jeg slipper å møte han igjen.

Tillitsvekkende

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Rask respons og gode svar på spørsmål. Generelt godt fornøyd med konsultasjon.

Kan trygt anbefales som fastlege.

Følte meg ikke tatt på alvor

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Jeg har hatt Trond som lege i mange år. Han er flink til å undersøke og henvise når det gjelder det fysiske. Jeg opplevde dessverre at dette ikke var tilfelle når jeg fikk psykiske problemer. Jeg følte meg verken sett eller hørt. Dette håper jeg at Trond kan dette ta til seg, for jeg leser at flere har opplevd det samme som meg. Jeg byttet lege og har fått hjelp.