Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Dyktig og meget effektiv

Lege: Lena Belstad Skrevet

Dr. Lena Belstad har vært min fastlege i 6-7 år. I løpet av disse årene har jeg vært igjennom utredning og behandling i psykiatrien, en prosess hun til dels har koordinert og vært til uvurderlig hjelp i. Det har således vært mange konsultasjoner, i perioder 2 ganger pr mnd.

Jeg har i disse årene blitt godt ivaretatt. Hun har meget gode kommunikative evner, er flink til å lytte, faglig dyktig og i tillegg empatisk og alltid vennlig og imøtekommende. Hun har mye å gjøre, men tar seg likevel tilstrekkelig tid. Ved behov for kontakt mellom konsultasjoner og for beskjeder får jeg alltid rask respons og svar ved å foreta henvendelser via Pasientsky.

I forbindelse med henvisninger til og kontakt med behandlingsapparatet, med NAV, skrive og effektuere attester, uttalelser o.l har hun vært svært strukturert og effektiv.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Hun er god til å lytte og tar det jeg sier på alvor.Hun er effektiv og hyggelig på samme tid. Hun er også hyggelig og flink med barn. Anbefales!

Liten tid til konsultasjoner

Lege: Lena Belstad Skrevet

Hun har liten tid til å snakke med pasientene Grunnen kan være ut hun har for mange pasienter. Konsultasjonene er som oftest forsinket og preget av å ta igjen tapt tid. Hun bør justere listen med pasienter som står bedre i forhold til kapasiteten.

Hyggelig og inkluderende

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Har vært min fastlege i 17 år. Lydhør, og for meg også
meget kommuniserende! De få gangene han måtte være i tvil om min helsetilstand, formidler han meg videre til like dyktige spesiallister innen sine yrker.

Har ingen konstruktiv kritikk. 5+

Hilsen

Man føles å bli tatt på alvor!

Lege: Lena Belstad Skrevet

Lena Belstad er lyttende, efftektiv og opptatt av å finne årsaker, ikke nødvendigvis bare kurere symptomene. I tillegg tar hun seg den tiden det trenger.
Jeg er meget takknemlig for at jeg byttet til henne som fastlege!