Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Veldig fornøyd

Lege: Shalala Badili Skrevet

En lege som går grundig til verks og tar seg meget god tid til å forklare alt patienten ønsker å vite. Flink til å få gjort ting fort. Rask til å henvise til videre utredning/vurdering.

Tap av tid og ikke hjelpsomt

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Jeg har aldri fått hjelpen fra denne legen som en LEGE, anbefalingene hans er samme som en fremmed person du treffer på hvor hend i verden hadde sagt det samme. F.eks ikke trene hardt og ikke sitte hjemme

Som lege synes jeg han gjør ikke jobben og følger ikke opp pasienten sin. Anbefalingene hans er gammelt nytt. Han vil ikke løse problemet eller behandlet noe mer (ekstra), men er opptatt av at pasienten skal slutte med den type aktiviteten slik at utover noen år kan kroppen automatisk bygges opp igjen. Jeg må selv spørre etter å ha googlet opp slik at jeg kan gå gjennom han for å få Røntgen typer osv.
Her er det virkelig kjedelig med tid og kunnskap!
Respesjonistene delen går flytendet og blir gjort noe (blodprøver osv)

Lite imøtekomme.

Lege: Shalala Badili Skrevet

Virker som om hun ikke bryr seg om pasienten. Hun hadde ikke sett på journalen før jeg kom. Hun ble veldig misfornøyd når jeg stilte spørsmål relatert til grunnen jeg hadde time.

Svært solid lege

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Har hatt ham som min lege i mer enn 10 år. Mye brukt i perioder, og lite brukt i andre perioder. Han er som enkelte skriver ofte litt forsinket. Til gjengjeld er han en som alltid lytter og er ærlig på en god måte; evner å skille hva som er viktig og hva som er mindre viktig. Definitivt beste legen jeg har hatt, og da jeg en periode hadde en alvorlig sykdom var han den første som fikk mistanke (på første konsultasjon, etter å ha vært hos andre leger ved en bedriftshelsetjeneste) og sendte meg til riktig sted raskt. Jeg venter mye heller noen minutter eller en halvtime på å få komme inn til en lege som ser hele meg og som tar seg tid til å gjøre en faglig profesjonell vurdering, enn å komme inn raskt til en lege som bare er interessert i å få deg ut og starte taksameteret på neste pasient... Reza Amiry Moghadam er det gode medmennesket som er der når du virkelig trenger ham.

Hyggelig og seriøs lege

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Reza har alltid hvert svært hyggelig og service innstilt ovenfor meg. Har tid til å høre på meg og virker seriøst interessert. Men Furuset legesenter som helhet er håpløst vannskelig. Man må sende sms etter kl 16:00 og blir tildelt en time dagen etter. Enten det passer eller ei.