Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

En lege med hjerte og gjerne på rett plass

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Jeg byttet til han under værste perioden av mitt liv, han har virkelig brukt sin tid med å lytte til meg, ta mine problemer på alvor, brukt sin kunnskap riktig slik at jeg fikk helhetlig hjelp. Han er meget dyktig med mennnsker, tilpasser seg etter behov og møter pasienter der de er. Anbefaler han som en fastlege, kunnskapsrik, varm og lege som ser mennnneske bak sykdom/utfordringer. Man føler seg i varetatt, ingen tanke eller mening er for dumt hos han. Takk for at sånne som deg fortsatt finne.

Dyktig og faglig sterk

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Dyktig lege med god kunnskap, løsningsorientert og ser pasientens behov.. anbefale som fastlege,jeg har ikke opplevd noen negative sider.flink med barn også er han.

Dyktig, ansvarlig og omsorgsfull lege

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Utrolig fornøyd med Safiullah. Han tar tak i problemer som andre leger ikke har vært villig til. Bryr seg oppriktig og er enkel å ha med å gjøre. Han er blid men tar meg seriøst og aldri opplevd noe ubehagelig på konsultasjon/tlf med han.

Anbefaler han på det sterkeste!

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Har Dr. Safiullah som fastlege til faren min og det er den beste fast lege opplevelse jeg har hatt noensinne. Som de andre skriver, han lytter godt til problemer vi sier uten noe hast - noe som jeg tror er viktigst, leser historisk informasjon og dokumenter dagens status nøye. Faren min og jeg opplever veldig trygge hos Dr Safiullah. Han synes at halv parten av problemene hans er allerede borte når han møte Dr Safiullah. Han kan flere språk også noe som også gjør det lettere til faren min.

Hyggelig og flink

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Svært fornøyd med han. Lytter og tar seg tid. Kunnskapsrik. Føler meg godt ivaretatt. Anbefaler han som fastlege