Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Den dårligeste legen jeg har hatt

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Han lytter ikke til pasienten, tar du opp noe du lurer på i forhold til sykdom ler han bare av deg (svarer ikke).Han ser på seg selv som lege-guru, nytter ikke hva andre leger sier.

Bra lege, men...

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Chabané er en veldig dyktig lege, men Furuset Helsesenter er det absolutt verste legesenteret jeg har vært pasient ved. Det hjelper ikke at legen er flink når alle andre som jobber der er komplett udugelige. Jeg har opplevd feilmåling av blodtrykk (for liten mansjett), spolering av blodprøver, dobbelfakturering, dårlig og nærmest frekk behandling av assistenter i skranken, osv.

Når jeg, som stort sett er frisk og sjelden har så mye som 1 sykedag i året har klart å få et så dårlig inntrykk av Furuset Helsesenter, tør jeg ikke tenke på dem som er verre stilt enn meg og faktisk trenger å besøke dette forferdelige stedet kanskje flere dager i uka. Man blir deprimert allerede før man går inn på senteret og det blir ikke bedre av å komme inn på kontoret. Jeg føler meg syk bare av å være der inne, selv om jeg er helt frisk.

Ligg unna!

DEN BESTE LEGEN JEG HAR HATT,SIDEN DR OLAV NYGÅRD

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Definitivt den beste legen jeg har hatt.Han behandler meg med respekt, og en sykdoms innsikt som er fantastisk.Han er effektiv med lege attester,henvisning videre osv.Han har et vennlig vesen.jeg håper virkelig han trivest i Mosjøen,slik at jeg får beholde min faslege.

Den beste legen

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Han er veldig dyktig lege, rask behandling og forstår sin pasient velig godt.
Anbefales på det sterkeste.

Usedvanlig god lege. Endelig har Mosjøen fått en ordentlig lege.

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Endelig har Mosjøen fått en veldig god lege. Chime tar deg på alvor, og er den mest troverdige og innsiktsfulle legen byen har hatt de siste 20 årene. Håper han blir boende her bestandig.