Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Respektløs behandler

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Skriver dette i samarbeid med min mor som ikke har e-mail. Min mor har vært hos henne, så har hun vært respektløs. Hun er en dårlig lytter og tok ikke min mor seriøs. Hvis hun uttrykte sine utfordringer og medisinske problemer, ble hun bare bedt om å ta smertestillende. Det ble ikke utført noe ordentlig utredning. Hun hadde også en oppførsel og væremåte som ikke er i tråd med slik en lege bør opptre ovenfor sine pasienter. Hun manglet respekt og omsorg ovenfor min mor. Dette førte til at min mor gruet seg til å dra til legen, og til slutt måtte vi bytte lege for henne. Hun ikke følte at det var noe hensikt i å dra hos henne, da hun ikke følte at hun ble hørt og ble behandlet på en nedverdigende måte.

Verste verste legen i Oslo

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Hun hører aldri på pasienten sin, kommer med sine egne og lø svar som ikke har noe med problemet vårt å gjøre. Er du syk, har du smerter eller om du dør så er det ikke noe med henne å gjøre og vil be pasienten sin å leve hverdagsliv med smerter. Angrer hvert sekund hvorfor jeg har byttet fastlegen min

En lege som ikke tar deg på alvor.

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Han tar seg ikke tid til deg som pasient. Viser ikke intresse for å vite hva som feiler deg, møter deg ikke med forståelse og forklarer dine plager med "stress". Forklarer dine plager uten å ta noe form for undersøkelser og prøver. Han er alltid forsinket. Lang ventetid for time, vanskelig å komme gjennom på telefon

Verste fastlegen noensinne!

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

STYR UNNA! Som førstegangsgravid har ikke jeg fått den hjelpen jeg hadde behov for. Hun lyttet aldri og var flink til å snakke over meg. Har flere ganger ventet i over en time til legetimen min og når jeg tok det opp fikk jeg «sånn er det bare» som respons. Byttet fastlege så fort så mulig og det var det beste valget jeg tok.

En lege med hjerte og gjerne på rett plass

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Jeg byttet til han under værste perioden av mitt liv, han har virkelig brukt sin tid med å lytte til meg, ta mine problemer på alvor, brukt sin kunnskap riktig slik at jeg fikk helhetlig hjelp. Han er meget dyktig med mennnsker, tilpasser seg etter behov og møter pasienter der de er. Anbefaler han som en fastlege, kunnskapsrik, varm og lege som ser mennnneske bak sykdom/utfordringer. Man føler seg i varetatt, ingen tanke eller mening er for dumt hos han. Takk for at sånne som deg fortsatt finne.