Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Profesjonell lege

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Har aldri møtt noen leger som tar være på pasient og gir god tid til pasient enn Safiullah, han er dyktig og snill lege, han undersøker som skal, er veldig fornøyd å være hans pasient, anbefales sterkest

Positiv og hyggelig mann

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Mener at fastlege ordningen er en stor fiasko, men jeg hadde 1 time hos Safiullah Atal i går og møtte en lyttende og positiv lege som tok seg tid til å høre på meg som pasient, veldig positiv til denne mannen

VERSTE LEGEN!!! Anbefales ikke!!!!!!!

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Verste legen. Aldri får kontakt, gir ikke tilbakemelding hvis hun avbestiller time, alltid har vikar som er forferdelig! Og alltid bestilte jeg time for mitt barn som er 3 år gammel. I august, hadde hun vikar, som brukte ei uke til å ringe oss tilbake og det hastet. Etterpå bestilte jeg time, kom på kontoret, legene flyttet seg på helt annet stedet og ingen ga meg beskjed om det. Kjørte jeg fort til det andre stedet og de på resepsjonen sa meg at legen jobber ikke denne dagen. Igjen har jeg ikke fått beskjed. Og nå igjen vikar som sa at hun har henviste oss til spesialisten, og hun har ikke gjorde det. Jeg ringte og ga beskjed at hun ringer meg tilbake, hun har ikke gjorde det i to dager per nå!!!! Gjelder igjen for barn som er 3 år!!!!!! Forferdelig erfaring med denne legen og Ditt legekontor i Moss!!!!!!!! Anbefales ikke !!!!!!!!!

Fantastisk lege

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Reza. Han er lyttende, forståelsesfull og utrolig dyktig fastlege! Veldig glad jeg byttet til han.

Leser folk skriver om forsinkelser. Det skjer ved ALLE lege kontorer.

Anbefales vis du ønsker en respektfull og dyktig lege.

Fantastisk lege

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Dyktig og forståelses full lege. Bruker god nok tid, og lytter til pasienten. Anbefales på det sterkeste