Furuset Legesenteret

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Furuset Legesenteret

IKKE TA VIKAR!!

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Jeg er fornøyd med Nadia som fast lege, men ettersom hu er på 50% så er det vikaren som tar over henne den perioden legen ikke er til stedet.

Vikar, Sabba Khaled står rett og slett ikke bak det henne mener. Første time med henne gikk helt greit. Deretter tilpasset henne ikke seg til behovene jeg som pasient trengte. Der kom henne frem med ¨dårlige¨ begrunnelser for hvorfor henne ikke kunne gi meg det jeg ønsket meg.
BRUKTE sin faglige kompetanse som en liten ¨makt ovenfor meg som pasient under timen.

Har også fått meg til å vente i 25 minutter, selv etter at resepsjonisten ga meg beskjed at om hu skulle være til stedet STRAKS.
Dette begrunner vikaren Khaled at det er flere andre pasienter som venter i 1-2 timer og det er helt normalt i følge henne. Noe som viser at henne ikke tar hensyn for sine pasienter og ikke tilpasser seg til de. En lege må tilrettelegge tiden sin til pasientene og være i god tid til avtalen. Dette er ganske dårlig pasientbehandling.

Lege og en pasient skal komme frem til en enighet sammen, selvom det er legen som undersøker. Behovet ligger hos pasienten. Lege anbefaler, pasienten fullfører.

Jeg anbefaler ikke vikar Sabba Khaled i det hele tatt, får ikke pasienten til å føle seg velkommen.
Garanterer at du går ut fra døra med en diskusjon.

Unngå som du kan

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Hun vil bare kvitte pasienter. Useriøst og uprofesjonell. Brer seg ikke om hvilket situasjon har. Hun vil bare ferdig med det. Hun er ofte borte fra jobb. Anbefales ikke

STYR UNNA!!

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Verste legesenteret i hele VERDEN!
de er aldri tilgjegelige, holder aldri tiden. hvis du kommer gjennom telefonsvareren så vil du vente på svar til du gir deg og legger på tlf. Prøv å ring dem så vil du skjønne. Bestilte time hos min gamle fastlege og ble henvist til sykehus pga jeg har gått lenge med sykdom uten å få hjelp av dette "yalla" legesenteret. Jeg finner ikke på noe bra opplevelse å skrive om dette legesenteret..

Lite varm og i møtekommen

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Utrolig lite hyggelig, svært ubehagelig å møte denne legen. Jeg flyttet til furuset og byttet derfor lege, men første time gikk aldri bra. Ble konfrontert med engang jeg kom inn, ingen håndhilsing eller varmt blikk. Stilte meg upassende og rare spørsmål, holdt ikke tiden og gjorde meg frustrert, var frekk og kommenterte mine saker svært frekt, var inne i knapt 10min og ble tilsendt faktura, fikk ingen hjelp og ingenting. Anbefales ikke. Veldig overlegent og ikke hyggelig i det hele tatt.

Virkelig flink

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Han har bredere kunnskap enn alle andre leger krg har vært hos før. Han kan alt uten å måtte slå det opp i pc-en slik som alle andre leger gjør. Den beste og sikreste legen jeg har vært hos hittil! Anbefales på fet sterkeste.