Furuset Legesenteret

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Furuset Legesenteret

Kunnskapsrik, vennlig, seriøs...

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Dr. Moghaddam er en kunnskapsrik, vennlig, empatisk og seriøs lege som tar pasienten sin på alvor og kommer med effektive løsninger. Anbefales sterk :)

Bortkasta tid og penger!

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Værste legesenteret jeg noen gang har kommet bort i. Aldri tilgjengelig. Lege mener hun bare kan høre på en av sykdommene mine i hver time, selvom det er sammenheng mellom problemene mine. De tjener på timebestilling på SMS, og har aldri ledig time. Resepsjonistene betjener ikke, forventer at robotene skal gjøre all jobben for dere. Vi betaler skatt og vil opprettholde velferdsgoder og rettighetene våre som er vunnet gjennom lang tids faglig og politisk kamp. Orker ikke mer, bytter lege.

Vennlig, sympatisk, men litt rotete

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Den greieste legen jeg har hatt noen gang. Den eneste som har ringt til meg personlig. Gjør stort sett jobben, sendte meg til relevante undersøkelser. Men kan være lite effektiv, jeg må gjenta påminnelsen opptil 2-3 ganger før han sender f eks resultatet av blodprøvene. Virker som han er presset av mye arbeid, skriver dessuten elendig og mangelfull norsk, altfor uklart for søknader, beskrivelser osv. Legesekretærene er tydeligvis flaskehalsen i systemet. Svært lite effektive, dårlig gjort mot gamle og syke som ikke greier å ringe osv. Du risikerer å ringe i flere dager før du kommer igjennom. Helt teit og sløvt når det gjelder f eks bet. av egenandeler, reg. av frikort osv.

Tap av tid og ikke hjelpsomt

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Jeg har aldri fått hjelpen fra denne legen som en LEGE, anbefalingene hans er samme som en fremmed person du treffer på hvor hend i verden hadde sagt det samme. F.eks ikke trene hardt og ikke sitte hjemme

Som lege synes jeg han gjør ikke jobben og følger ikke opp pasienten sin. Anbefalingene hans er gammelt nytt. Han vil ikke løse problemet eller behandlet noe mer (ekstra), men er opptatt av at pasienten skal slutte med den type aktiviteten slik at utover noen år kan kroppen automatisk bygges opp igjen. Jeg må selv spørre etter å ha googlet opp slik at jeg kan gå gjennom han for å få Røntgen typer osv.
Her er det virkelig kjedelig med tid og kunnskap!
Respesjonistene delen går flytendet og blir gjort noe (blodprøver osv)

Svært solid lege

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Har hatt ham som min lege i mer enn 10 år. Mye brukt i perioder, og lite brukt i andre perioder. Han er som enkelte skriver ofte litt forsinket. Til gjengjeld er han en som alltid lytter og er ærlig på en god måte; evner å skille hva som er viktig og hva som er mindre viktig. Definitivt beste legen jeg har hatt, og da jeg en periode hadde en alvorlig sykdom var han den første som fikk mistanke (på første konsultasjon, etter å ha vært hos andre leger ved en bedriftshelsetjeneste) og sendte meg til riktig sted raskt. Jeg venter mye heller noen minutter eller en halvtime på å få komme inn til en lege som ser hele meg og som tar seg tid til å gjøre en faglig profesjonell vurdering, enn å komme inn raskt til en lege som bare er interessert i å få deg ut og starte taksameteret på neste pasient... Reza Amiry Moghadam er det gode medmennesket som er der når du virkelig trenger ham.