Furuset Legesenteret

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Furuset Legesenteret

Lite varm og i møtekommen

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Utrolig lite hyggelig, svært ubehagelig å møte denne legen. Jeg flyttet til furuset og byttet derfor lege, men første time gikk aldri bra. Ble konfrontert med engang jeg kom inn, ingen håndhilsing eller varmt blikk. Stilte meg upassende og rare spørsmål, holdt ikke tiden og gjorde meg frustrert, var frekk og kommenterte mine saker svært frekt, var inne i knapt 10min og ble tilsendt faktura, fikk ingen hjelp og ingenting. Anbefales ikke. Veldig overlegent og ikke hyggelig i det hele tatt.

Virkelig flink

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Han har bredere kunnskap enn alle andre leger krg har vært hos før. Han kan alt uten å måtte slå det opp i pc-en slik som alle andre leger gjør. Den beste og sikreste legen jeg har vært hos hittil! Anbefales på fet sterkeste.

Kunnskapsrik, vennlig, seriøs...

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Dr. Moghaddam er en kunnskapsrik, vennlig, empatisk og seriøs lege som tar pasienten sin på alvor og kommer med effektive løsninger. Anbefales sterk :)

Bortkasta tid og penger!

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Værste legesenteret jeg noen gang har kommet bort i. Aldri tilgjengelig. Lege mener hun bare kan høre på en av sykdommene mine i hver time, selvom det er sammenheng mellom problemene mine. De tjener på timebestilling på SMS, og har aldri ledig time. Resepsjonistene betjener ikke, forventer at robotene skal gjøre all jobben for dere. Vi betaler skatt og vil opprettholde velferdsgoder og rettighetene våre som er vunnet gjennom lang tids faglig og politisk kamp. Orker ikke mer, bytter lege.

Vennlig, sympatisk, men litt rotete

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Den greieste legen jeg har hatt noen gang. Den eneste som har ringt til meg personlig. Gjør stort sett jobben, sendte meg til relevante undersøkelser. Men kan være lite effektiv, jeg må gjenta påminnelsen opptil 2-3 ganger før han sender f eks resultatet av blodprøvene. Virker som han er presset av mye arbeid, skriver dessuten elendig og mangelfull norsk, altfor uklart for søknader, beskrivelser osv. Legesekretærene er tydeligvis flaskehalsen i systemet. Svært lite effektive, dårlig gjort mot gamle og syke som ikke greier å ringe osv. Du risikerer å ringe i flere dager før du kommer igjennom. Helt teit og sløvt når det gjelder f eks bet. av egenandeler, reg. av frikort osv.