Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Forferdelig lege

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Lytter ikke, tror ikke hva pasienten sier, alltid forsinket. Klarer ikke å se rett i ansiktet engang! Bare skriver på pc. Hun er vikar for ellers skulle jeg ALDRI velge henne! Ambefaller å unngå henne! Ikke noe hjelp i det hele tatt! Null stjerner er det jeg kunne gi.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Hjelper deg med riktig hjelp, hun er en lege man kan føle seg trygg med og som lytter til deg. Aldri følt meg så trygg på en person som med Nargis

Lege som alltid er sen og bruker lite tid med pasientene

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Verste legen jeg har vært borti , siste 3 legetimene jeg har hatt så har han vært over 1 time forsinket, stresser bruker lite tid , lytter ikke til pasienten, føler rett og slett man ikke blir hørt og får hjelp.
Men faktura med gebyr er han flink til å sende, kunne skrevet mye mer men jeg vil ikke nedverge noen her , sier bare hold dere unna denne legen hvis dere trenger hjelp med sykdom .

Fantastisk lege

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Jeg har hos Dr. Atal Safiullah for første gang idag med min sønn på 9 år. Jeg er super fornøyd. Han var hyggelig, lyttet til hva jeg hadde å si og han innkluderte sønnen min i samtalen og snakket direkte til han. Jeg er veldig glad han har blitt vår nye fastlege. Anbefales.

Uinteressert og uhjelpsom

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Hadde denne legen i et år, og hadde store vansker med å få hjelp med det jeg trengte. Mer avfeiende lege skal man lete lenge etter, lite villighet til å både undersøke området og lytte til forklaring. Legekontoret er også ekstremt uhyggelig, med resepsjonister som svarer kort og frekt enten man snakker med dem på tlf eller i skranken. Plakaten med «ting vi må lære oss som voksne» som presiserer at man ikke må peke og le av andre på venteværelse sier også mye om klientellet som er der.