Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Trygg, dyktig og omsorgsfull

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Jeg ble fulgt opp nøye iforhold til min sammensatte sykdomsproblematikk. Opplever legen som veldig nøye, tar meg og min sykdoms opplevelse alvorlig. Jeg føler meg veldig ivaretatt , er veldig fornøyd! Hun lytter og gir meg som pasient, god tid.Har ikke opplevd noe ventetid eller vanskeligheter rundt timebestilling. Denne legen anbefales på det sterkeste…!

Uinteressert

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Det er for lang ventetid. Man har bestilt time og satt av tid, legene må også holde tiden.
Denne legen glemte at pasienten ventet på svar fra henne.
2 timer med venting er for mye

Beste legen på Furuset Legesenter

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Snill og forståelsesfull., møter pasientene sine åpne armer med ett nydelig smil. Følger opp sine pasienter nøye. Forstår hva slag problemer pasientene har.. Meget fornøyd med henne. Vil bare ha henne som min fastlege.

Hold dere unna denne legen

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Verste legen jeg har vært borti noensinne, skriver korte sykemeldinger selvom hun vet at du ikke er i stand til å jobbe. Sender fakturaer etter fakturaer, og betaler du ikke en faktura. Nei, da får du ikke timen din. Anbefales overhodet ikke! Styr unna.

Uinteressert og følger ikke opp

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Dessverre fungerer ikke denne legen for meg.
Det er vanskelig å komme igjennom over telefon.
Tatt opp til 6 uker å få respons på fornyelse av resept via helsenorge.
Får beskjed om å bestille time for å fornye resepter, selv etter journal og medisinliste er oversendt.
Når de har skrevet ut resepter opplevde jeg å få endret dosering og legemiddel ved 2 anledninger.
Når jeg gjorde legen oppmerksom på feilen, fikk jeg beskjed om å bestille time dersom jeg ønsket å endre dose.
I timer med legen virker hun uinteressert og jeg får følelsen av at hun ikke har tid.