Åsnes Legesenter

Rådhusgata 6 2270 Flisa

Siste vurderinger av behandlere ved Åsnes Legesenter

Verdens beste

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Fantastisk fyr, hører på det du sier, henviser vidre uten å skal leke verdensmester selv, tar pasienten på alvor og har en fantastisk evne til å få fram et smil når ting er vanskelige.
Minuset er sure damer i resepsjonen, og lang ventetid for å få betalt etter timen.

Beste fastlegen.

Lege: Pojan Dehnavi Skrevet

Han tar meg og mine problemer seriøst og lytter til det jeg sier. Forståelsesfull og vennlig.

Ser hele personen - ikke bare somatikk-biten

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Sender du en pasient hit, vet du at den blir ivaretatt, både faglig og som menneske. Samt fulgt opp over tid.
Her er skriv en resept på ett eller annet - neste, takk! Totalt fraværende, og det er meget betryggende.
Det ligger faglige fornuftige avgjørelser bak behandling og oppfølging.
Er også god på å legge til rette for ett tverrfaglig tilbud rundt pasienter som har behov for det.

Virker flink og engasjert!

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

De få gangene jeg har vært hos dr. Schjelderup-Høye har hun vært hyggelig, oppriktig engasjert, effektiv uten å stresse og hun gir inntrykk av å være faglig sterk.
Jeg har fått time samme dag eller innen 48 timer, og det har vært kort eller ingen ventetid før konsultasjon.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Laila Høiås Herlyng Skrevet

Laila er en helt fantastisk lege! Hatt andre leger, men kan ikke sammenlignes med henne. Føler meg så utrolig ivaretatt av henne. Kunne ikke vært mer fornøyd! Anbefaler henne på det sterkeste. Utrolig dyktig!