Åsnes Legesenter

Rådhusgata 6 2270 Flisa

Siste vurderinger av behandlere ved Åsnes Legesenter

Ikke å anbefale

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Hører ikke hva pasienten sier og tror hun kjenner "kroppen" til pasienten bedre enn pasienten selv.
Vil bli en fare hvis hun ikke forandrer seg....

Ikke bra

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Lytter ikke til pasientens sykdoms bilde, men danner sitt eget.
En arrogant holdning til pasient.
Lite faglig og meget usikker.
Gjør veldig lite, raskt inn og raskt ut igjen.

Oppdatert!

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Svært fornøyd. Lytter og han lager ikke ti høns av ei fjer! Flink til oppfølging av prøver og hopper ikke til konkusjon at ei pille kan løse problemene! Dessverre er ikke damene i luka like trivelige.

En fantastisk mann!

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Han fikser det meste, er sympatisk og ikke redd for å sende deg vidre til spesialister om han er i tvil. Han er effektiv, og den beste legen jeg har vært borti!
Det eneste minuset, er damene som sitter i resepsjonen. De tar ikke telefonen, de er frekke, motvillige for å gi deg time, og krever å få vite absolutt alt- og de har gjerne en løsning på problemet. Hadde det ikke vært for att Heydari er så effektiv og flink, hadde jeg byttet legekontor for mange år siden.

Hun er en skikkelig dyktig og trivelig lege

Lege: Laila Høiås Herlyng Skrevet

Jeg har gjennom årene flyttet litt og derfor hatt flere forskjellige fastleger, men nå har doktor Herlyng vært legen min i flere år, og jeg har aldri vært mer fornøyd. Doktor Herlyng er veldig dyktig, og hun er alltid hyggelig, og ikke minst tar hun seg alltid tid til å lytte. Selv på dager da venteværelset ved Åsnes legesenter er fullt og det er nødt til å være stressende å jobbe der, er det aldri stressende å være inne hos doktor Herlyng. Da jeg går derfra føler jeg alltid at jeg som pasient har blitt skikkelig godt ivaretatt. Etter flere år og mange legebesøk har jeg ingenting å utsette på henne.