Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Arrogant

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Om du ikke tilhører den høyere sosioøkonomiske klassen er du nærmest en byrde
Dyktig med akupunktur sikkert, men alt kan desverre ikke løses med nåler, der forskning faktisk har vist ikke har effekt. Noen trenger medisinsk behandling. Lege er er lege, ikke alternativ behandler.
Han kunne hatt mer opplæring i helsefremmende og forebyggende innsats, samt kommunikasjon og ydmykhet ovenfor pasientene sine. Arrogant med ovenfra og ned holdning.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anders Kind Skrevet

Han er meget dyktig og tar pasienten på alvor. Jeg har vært heldig som har fått en så fantastisk dyktig lege og som ønsker å lære mer I yrket sitt

Svært dyktig og hyggelig lege

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Etter min mening en lege som er både nøyaktig, imøtekommende og lett å kommunisere med.

Hun kommer ikke med raske konklusjoner, - undersøker flere alternativer og henviser videre med det samme når hun finner det nødvendig.

Ventetid på time kunne selvsagt vært kortere, men når man er klar over at det kan ta opptil et par uker, fungerer dette greit.

En lege som er lyttende og svært god til å kommunisere.

Legen tar motet fra meg.

Lege: Anders Kind Skrevet

Jeg bytter til Anders Kind fordi den andre fastlegen var mye borte. Jeg er mye syk og var lei av å være hos vikarer. Anders Kind var et dumt valg! Jeg føler at han ikke hører på hva jeg har å si, og snakker på et språk som er umulig å forstå. Han lytter lite og prater mye!! Jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Han brukte alt for lang tid på å henvise meg videre. Veldig fornøyd meg selve legesenteret, har gått der i flere år!

Flink lege

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Ulrikke er en veldig god lege. Føler at hun alltid tar med seriøst når jeg kommer jeg er hos henne. Hun er god på å svare på alle spørsmål jeg måtte ha. I tillegg er hun ikke redd for å henvise videre eller teste ut behandling.

Det er riktig som flere under her kommenterer at det tar 2 uker å få time, men det er også veldig vanlig blant andre fastleger så jeg ser egentlig ikke på det som noe negativt. Jeg har en gang prøvd å få time på dagen, når det trengtes og det fikk jeg. Det jeg midlertidig vil trekke litt for er at jeg syntes resepsjonen fremstår lite vennlige og serviceinnstilte. Det er veldig vanskelig å komme gjennom på tlf og ønsker man time på dagen får man beskjed om at "det er mange som er syke".

Så alt i alt, veldig dyktig lege!