Norges mest komplette oversikt over offentlige tannleger

Vi har gjennom flere måneder arbeidet med å lage en god oversikt over tannleger som jobber i det offentlige. Vi har nå lagt til ca 1000 offentlige tannleger og har nå trolig Norges mest komplette oversikt slike tannleger.

Vi håper dette er til nytte for pasienter som benytter seg av det offentlige tannhelsetilbudet. Vi tror, og håper, også at tilbakemeldinger fra pasienter på Legelisten.no kan være med å bidra til å gjøre den offentlige tannhelsetjenesten enda bedre.

Til alle våre brukere i Troms fylke må vi imidlertid dessverre beklage. Til tross for en rekke henvendelser til Troms fylke (som administrerer den offentlige tannhelsetjenesten i Troms), så har vi ikke mottatt noe svar på våre henvendelser. Vi har forsøkt å få fortgang i saksbehandlingen ved å kontakte Fylkesmannen i Troms, men heller ikke det har ført noen vei. Vi krysser fingrene og håper at fylkesadministrasjonen våkner til liv snart, nå som Sjakk-OL er over.

Finner du noen feil eller mangler, så gi oss gjerne en tilbakemelding på post@legelisten.no.