Risvollan Legesenter AS

Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Risvollan Legesenter AS

Fantastisk lege

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

Dette er en super lege som virkelig tenker pasientfokus. Rask, rett på sak, henviser ved tvil, og tar seg tid til deg som pasient.
Veldig fornøyd!

Enkel å snakke med

Lege: Andrea Tambs Berstad Skrevet

Andra tar seg tid til å høre hva du har å si. Hun tar tester og gir gode, utfyllende tilbakemeldinger på helsenorge. Hele familien bruker henne, og vi er veldig fornøyde alle sammen. Mannen min fikk endelig hjelp med allergien sin etter å ha hatt annen fastlege i alle år.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Malin Aasprong Holberg Skrevet

Etter jeg flyttet var det vanskelig "å gi slipp" på Malin. Det er noe eget ved henne. Jeg valgte å ha henne som fastlege i flere måneder etter at jeg flyttet for å ha kontakt med henne på Helsenorge.no (Gjennom digital dialog/chat). Hun svarer ofte samme kveld som hun fikk meldingen. Det betyr at resepten er klar "i en fei!"

Hun ser løsninger ikke andre leger ser, en kan si at hun "leser mellom linjene". Når jeg er på kontoret og får møte henne får jeg en følelse av at det vil ordne seg og at vi sammen finner løsningene.

Når jeg leser i dialogen hun har med eksterne samarbeidspartnere merker jeg på ordlyden at hun bryr seg, som foreksempel da hun henviste meg til røntgen.

Jeg kjenner meg som "et helt menneske" med henne. Hun får meg til å kjenne meg sterkere!

Dyktig

Lege: Kristian Holøymoen Dahlberg Skrevet

Nøyaktig og lyttende, empatisk, viser at han bryr seg om pasienten og at han vil hjelpe deg med å få en best mulig helsehjelp

Helt fantastisk dyktig og imøtekommende lege

Lege: Andrea Tambs Berstad Skrevet

Har hatt noen konsultasjoner med henne når egen fastlege har vært fraværende. Sitter igjen med følelsen av å ha blitt sett, tatt på alvor og fått veldig god helsehjelp.

Et prakteksempel av en lege. Anbefales på det sterkeste.