Risvollan Legesenter AS

Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Risvollan Legesenter AS

Dyktig og trygg lege

Lege: Trine Irene Skarsvåg Skrevet

Imøtekommende og dyktig lege. Lytter og viser forståelse. ser deg og dine behov.
Veldig glad for å ha Trine som fastlege.

Meget fornøyd

Lege: Ørjan Sæknan Skrevet

Ørjan Sæknan er en kunnskapsrik å hyggelig Doktor å snakke med,beste fastlegen hvis du har tunge psykiske lidelser.

Trygg, rolig og kunnskapsrik.

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

Hos Camilla føler man seg ivaretatt, man blir både hørt og sett. Hun får meg som pasient til å føle meg ivaretatt og forstått. Camilla gir alltid det lille ekstra og ringer om det er svar på prøver eller om det ellers er noe spesielt som trenger tettere oppfølging.
Helt fantastisk og jeg er glad hun har vært min fastlege siden hun overtok praksisen på Risvollan.

Kunnskapsrik, hyggelig og blid

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

Føler at hun hører på deg. En person som utstråler trygghet og du har tillit til. Får alltid tilbakemeldinger raskt på prøver som blir tatt.

Den perfekte fastlegen

Lege: Malin Aasprong Holberg Skrevet

Malin, er vår familielege. Hun er den mest omsorgsfulle og lyttende legen som sammen med pasienten prøver å finne den beste løsningen. Hun er svært kunnskapsrik, og er det noe hun ønsker og mener hun trenger å utrede henviser hun til spesialist. Hun er makalaus og ser hele deg som personen.
Måten hun er med barn og eldre pasienter vitner om at hun har omsorg og bryr seg oppriktig om sine pasienter. Jeg tør påstå at vi mangler fastleger som henne i Norge.
Alle som får Malin som lege svært heldige