Risvollan Legesenter AS

Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Risvollan Legesenter AS

Ubehagelig og overfladisk

Lege: Ole Christen Løvli Skrevet

Har vært til ham bare én gang, men det var til gjengjeld det mest ubehagelige legebesøket jeg noen gang har hatt. Jeg fikk så vidt begynt å beskrive problemet mitt før han avbrøt meg og sa noe sånt som "det er ikke noe alvorlig" hvorpå han reiste seg opp, gikk bort til døra og åpnet den - for å vise meg veien ut. Jeg ble så pass at jeg ikke fikk frem et ord og trodde det måtte være en spøk. Der satt jeg med store smerter og møtte en lege som ikke trodde meg. Helt utrolig. Jeg angrer på at jeg ikke klaget på ham, men jeg ble som sagt helt satt ut.
Han har tydeligvis litt å lære om respekt for sine pasienter.
Anbefales absolutt ikke.

Ikke helt fornøyd

Lege: Ørjan Sæknan Skrevet

For å ta det positive først, jeg opplever at han er en god lytter og det er jo fint. Men, han er lite flink til å spørre og å prøve å sette en diagnose og lite villig til å henvise videre om det er noe. Og når han da, flere ganger har glemt å skrive ut resept og jeg har måttet ringe på legesenteret for å få skrevet ut resepten så har jeg nå byttet fastlege.

Veldig fornøyd!

Lege: Ole Christen Løvli Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i de negative opplevelsene noen har med denne legen. Har gått til Dr. Løvli i flere år, og opplever å bli tatt på alvor, at han har god tid til meg og at han er rolig og forsiktig i undersøkelsene. Jeg har hatt flere forskjellige leger tidligere, og opplever endelig å ha funnet en lege jeg er fornøyd med! Enkelt og raskt å få time. Ved tlf. kan man måtte vente lenge i tlf, men enkelt og greit å bestille time ved sms eller på nett.

Verdens beste fastlege!

Lege: Ole Christen Løvli Skrevet

Han har vært fastlegen til meg og min funksjonshemmede datter i mange år, og vi har aldri fått så god hjelp av noen fastlege før. Han er meget effektiv, tilgjengelig, nøyaktig, empatisk og viser stor innsikt og forståelse for våre problemer. Han er en flink fagmann med gode medmenneskelige egenskaper.

God lege

Lege: Kristian Holøymoen Dahlberg Skrevet

I en periode i livet mitt hvor jeg hadde det vanskelig og slet psykisk så tok Dr. Dahlberg seg god tid til å lytte. Jeg fikk muligheten til å snakke om det som var vanskelig i over 1. time på den første konsultasjonen. Jeg fikk så stor tillit til han at jeg brukte han som samtalepartner hver 14.dag. Jeg ble frisk og fikk et godt liv uten å måtte stå i flere måneder kø hos en offentlig psykolog.