Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

arrogant

Lege: Holger Dahl Skrevet

var hos han i dag og makan til arrogant lege har jeg aldri opplevd. virket useriøs og ikke villig til og hjelpe eller lytte. kommer aldri til å dra tilbake til han!

Skifter etter 15 år...

Lege: Holger Dahl Skrevet

Jeg har vært en god og fast klient for Holger. Det har gått år mellom hvert besøk og jeg har brukt lite av hans tid. Nå når jeg etter en infeksjon har fått en tilstand som trenger oppfølging velger han å la være å følge opp. Som andre skriver her opplevde jeg Holger Dahl som en god og hyggelig lege så lenge alt var ok, men når behovet for medisinsk oppfølging og en grundig diagnose melder seg "hopper han av"... da er det ikke "moro" lenger.

Topp lege!

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Han virker faglig sterk, lyttende, og gir klare og adekvate tilbakemeldinger, på en vennlig måte.. Han har integritet, og er sikkert ikke med på å skrive uriktige sykmeldinger og medikamenter som pasienten ikke skal ha.Han er og blir min fastlege!

En meget flink og dyktig lege.

Lege: Olaf Hesle Skrevet

Han har tid til å lytte. Alt går greit. Er han i tvil sendes du til spesialist øyeblikkelig.
Hatt han som fastlege i mange år og fortsetter med det i mange år fremover, håper jeg. En av Oslos beste fastleger.

Så som så

Lege: Peter Edison Skrevet

Etter gjentatte besøk hos Peter fikk sønnen min reseptbelagt allergimedisin Dette på bakgrunn i at moren mener han er allergisk, mot hva er det ingen som vet. Men dette er noe en lege burde greie å gjennomskue. At en treåring har litt lett hoste er ikke unormalt når han går i barnehage. Ingen tester eller undersøkelser, kun morens vurdering. Dette er ikke holdbart!