Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

grundig lege

Lege: Peter Edison Skrevet

Grundig lege med god empati. Responsiv og kunnskapsrik. Følger meget godt opp.

En fastlege som virkelig kan anbefales!

Lege: Holger Dahl Skrevet

Jeg er fantastisk fornøyd med min fastlege! Han er forståelsesfull og faglig dyktig! Han ser raskt problemer, og finner svært gode løsninger på problemene. Holger Dahl kan virkelig anbefales - jeg har hatt ham som lege siden 1992!

Sympatisk, dyktig og bruker god tid

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg kan anbefale Peter på det sterkeste. Han tar seg god tid, er hyggelig og imøtekommende, lytter og er forståelsesfull. Flink til å henvise, forklare alternativer og ta på alvor.
En dyktig, sympatisk lege!

Endelig!

Lege: Sveinung Eide Skrevet

For første gang på lenge har jeg fått en lege som lytter, er presis og som faktisk kan hjelpe meg! Takk Sveinung!

Veldig bra mann. Fryktelig forværelse

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg har brukt Peter i mange år. Han er en meget sympatisk og lyttende mann. Det blir litt sånn, at man får god lyst til å sitte en stund og snakke hyggelig sammen.

Nå er jeg ikke noe særlig syk, men jeg opplever at jeg får god rådgivning og hjelp med det jeg har behov for.

Det som trekker ned, er at forværelsebetjeningen er så overarbeidet at den ofte er direkte ubehagelig. Særlig på telefon, det er akkurat som om de glemmer at vi er mennesker som ringer - men, de er litt mindre ubehagelige ansikt til ansitk. Jeg kvier meg for å ta kontakt. Bare det å bestille time er virkelig guffent. Så ubehagelig betjening må reflektere en dårlig bedriftskultur, tenker jeg.

Men, Peter er gull.