Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Virker lei av pasienter

Lege: Holger Dahl Skrevet

Jeg har hatt Holger Dahl som fastlege i ca fem år. Var fornøyd i starten, men etterhvert opplever jeg ham som mer og mer arrogant og bagatelliserende. Har fått slitasjegikt og da er det lite oppmuntring å få. Ingen vits i videre utredning, lettvinte råd om opphold på spa eller styrketrening uten å spørre om jeg faktisk trener ( jeg trener!)
Tror han tar kreft o.l alvorlig - men med muskel-/ skjelettproblemer opplever jeg meg som en kjedelig pasient. Bytter nå.

En av de beste!

Lege: Peter Edison Skrevet

Etter et par dårlige erfaringer med fastleger i Oslo, var det en lettelse å komme til Centrum og dr. Edison. Usedvanlig hyggelig person, med gode "bedside manners" (eller i dette tilfelle "office manners"), som tok seg tid til å lytte til meg, forsto umiddelbart hvilke spørsmål jeg hadde, og kunne ikke bare svare på dem med en gang, men presenterte også ulike løsninger og fremgangsmåter, slik at jeg fikk best mulig innsikt i min egen situasjon. Veldig kompetent og med forståelse for pasienten! Kommer til å fortsette her! :-)

Tror neppe det finnes noen bedre lege.

Lege: Holger Dahl Skrevet

Har hatt Holger som lege i mange år, og har bare possitive ting å si om han. Du kan prate med ham om alt og han har alltid tid til å høre på deg. Absolutt en lege å anbefale.En lege du kan stole på.

Empatisk og lyttende

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Veldig fornøyd. Han er flink til og lytte ,-og gir meningsfulle tilbakemeldinger. tar utgangspunkt i at det er pasienten som vet best hvor skoen trykker.

Den beste offentlige legen jeg hatt

Lege: Olaf Hesle Skrevet

Dr Hesle er den beste offentlige fastlegen jeg hatt så langt. Han har kun mottaging en dag i uka, men har ett tak på 500 pasienter, så han har ett veldig personlig og nært forhold til de pasienter han har. Nøyaktig, og prøver å gå til bunns med problemen. Henviser ofte videre. Noe stresset, men det går an å booke dobbelt time ved behov. Dessuten god kontakt med legen via hjemmeside, e-konsultasjon, og SMS/mobil. Hyggelig, positiv lege med mye energi og kunnskap!