Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

en god lege !

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Presis hva gjelder tid. Holder tiden både for å komme inn og ut. Om jeg ikke er ferdig får jeg ny time. Han er analytisk og direkte. Det er befriende når man virrer rundt i kompliserte situasjoner etter alvorlig sykdom. En fin lege og original personlighet!!

God doktor

Lege: Peter Edison Skrevet

Peter er en god og hyggelig lege som stort sett holder tiden.

Har alltid vært fornøyd med hans kunnskap og service.

Anbefaler gjerne Peter Edison for andre.

Den best legen jeg har hatt

Lege: Holger Dahl Skrevet

Jeg opplever Holger som meget god og profesjonell
Lege med god almenkunskap, som er flink
til å lytte stiller raskt riktige diagnoser på sitt fagområde
og er flink til ikke å prøve ut for mye før han
sender en til en spesialist
Han har også et meget godt humør som
gjør att man føler seg vell og godt tatt
varepå. Simpelthen en kjernekar og en
Super lege

Medmenneskelig

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege da jeg bodde i Oslo, og jeg har flere ganger tenkt at jeg skulle ønske at jeg fortsatt bodde i Oslo så jeg kunne gå til henne i stedet for mange av de stressede, inkompetente legene jeg har gått til siden. Hun tar seg god tid, forklarer ting godt og med stor troverdighet. Hun tar mange prøver og prøver virkelig å finne ut av hva som feiler deg, og ikke minst: Hun sender deg videre dersom hun ikke kan hjelpe. Jeg har aldri måttet sitte å vente lenge på time hos henne. Og hvis det er akutt, får du _alltid_ time hos henne eller en av de andre legene på senteret samme dag.

Ikke spesielt imponert

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Måtte dessverre bytte fra min fantastiske fastlege da jeg flyttet og da var det ikke så mange ledige å velge mellom. Har litt sykdomshistorie i familien som jeg ønsker skal bli tatt på alvor, men hun engasjerer seg lite i det - bare snakk.
Hun er alltid forsinket, opp til 30 min, uansett hvilken tid man kommer. Hun tar seg god tid, så det er positivt. Ut over dette er hun uerfaren og virker "ung". Slår mye opp på pc når man snakker og virker som hun velger "lettvinte" løsninger. Føler nesten at jeg kunne funnet ut av det samme via internett. Kommer til å bytte så snart jeg finner en annen.