Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Fornøyd!

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Jeg føler at dr. Bodahl tar meg på alvor og lytter. Og er det noe hun ikke selv er sikker på (hun er jo forholdsvis ny i faget), så sjekker hun med andre eller tilegner seg den kunnskapen som trengs, er min erfaring.
Hun er ofte forsinket, som er irriterende, men det er nok fordi hun ikke avviser pasienter som trenger litt mer tid.

Kjempefornøyd

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Peter som fastlege. Han husker meg faktisk fra gang til gang og husker hvor mange barn jeg har etc.

Ikke noe problem å få den hjelpen jeg har behov for.

Kan anbefales! :-)

Legen vil ha meg fortest mulig ut av legekontoret.

Lege: Peter Edison Skrevet

Legen er hyggelig,men virker stresset. Snakker fort paa ut og innpust fra jeg kommer inn. Alt skal gaa veldig fort. F.eks. en gang han hadde fatt flere
epikriser fra spesialister sa han naa har jeg to minn. til aa lese, deretter skummet
han igjennom epikrisene i en rasende fart. Deretter ga han meg feil informasjon,
om hva som sto i den ene epikrisen .Det samme gjentok seg en gang til.Jeg tviler
paa at noen kan oppfatte saa mye informasjon saa fort .Han har tatt meg alvorlig
flere ganger,problemet er at det er vanskelig for meg aa faa sagt det jeg skal,selv
om jeg fatter meg mest mulig i korthet. Flere ganger har han tildels faa minn. etter
at jeg kom inn gaatt og aapnet doren. Dermed har jeg blitt sendt ut av kontoret uten
at jeg bestandig har faatt mulighet til aa ha faatt sagt det jeg skulle.
Jeg kan ikke anbefale denne legen til noen som trenger omfattende oppfolging!
En av resepsjonistene var veldig utaalmodig.Har inntrykk av at paa Centrum
Fastlegegruppe AS skal en helst vaere frisk og rask,ellers er en til bry.

LIte empatisk

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Har bare vært hos denne legen en gang, men da fikk jeg et dårlig inntrykk. Han virket arrogant og belærende, lite empatisk.

Rett og slett fantastisk

Lege: Holger Dahl Skrevet

Holger er rett og slett en fantastisk fastlege. Jeg tror ikke man kan få en flinkere fastlege i dagens Norge. Han er alltid blid og hjelper deg med hva enn det skal være. Er etter min mening veldig flink til å lytte og tra det du sier seriøst. Gir også en nøye og detaljert undersøkelse og forklaring av resultater og skrittene vidre. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege